iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   iHome: Startpagina voor de iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/4768-ihome-startpagina-voor-de-iphone.html)

Sharky232 27-02-08 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sossienl (Bericht 72010)
Update: DinnerSite

Dankje, die ga ik gebruiken :)

sossienl 29-02-08 12:11

Update! TVGids voor onze Vlaamse gasten

meer info volgt op http://iphone.sossie.nl

fabie1 03-03-08 15:49

Hey sossie, ik heb wake on lan werkend gekregen binnen mijn eigen netwerk thuis, alleen lukt het me niet via de iPhone, het macadres heb ik juist anders zou het niet werken en ik heb een Belkin router. Ik heb geprobeerd poort 7 te forwarden naar het ip-adres van de computer, naar het broadcast channel 192.168.2.255 en hetzelfde ook met poort negen gedaan. Met geen van deze manieren ben ik erin geslaagd om de pc aan te krijgen. Ik weet niet meer waaraan het ligt, ook mijn ip heb ik goed namelijk niet van het interne maar in mijn geval: 24.132.4.212

Graag zou ook ik het werkend zien!:D

Fabian

Capser 03-03-08 16:43

hey sossie is het mogelijk dat je autoblog kan fixen voor iHome? zou super zijn

fabie1 03-03-08 16:44

Ik heb het zojuist werkend gekregen over internet via poort 7 maar nog steeds niet via de iphone :confused: Via deze link: Wake-On-LAN Online - Wake up your computer over Internet! werkt het nu via poort 7, ookal werkt het niet als ik poort 7 invul bij Depicus maar die werkt weer goed met poort 9, maar met de iphone is het nog geen 1 keer gelukt.. ookal staan de instellingen voor over internet dus wel goed:S

Fabian

sossienl 03-03-08 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Capser (Bericht 75806)
hey sossie is het mogelijk dat je autoblog kan fixen voor iHome? zou super zijn

Requests liever via het forum op mijn blog!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fabie1 (Bericht 75807)
Ik heb het zojuist werkend gekregen over internet via poort 7 maar nog steeds niet via de iphone :confused: Via deze link: Wake-On-LAN Online - Wake up your computer over Internet! werkt het nu via poort 7, ookal werkt het niet als ik poort 7 invul bij Depicus maar die werkt weer goed met poort 9, maar met de iphone is het nog geen 1 keer gelukt.. ookal staan de instellingen voor over internet dus wel goed:S

Fabian

Ik zal het script ook naar poort 9 verwijzen. dus via een keuzelijst poor 7 of poort 9

fabie1 03-03-08 20:04

Ok heel erg bedankt!, en nog iets waar je misschien een antwoord op hebt... als ik de aan te zetten computer aan zet en dan uit, dan werkt het een kwartier lang ongeveer het aanzetten en daarna niet meer, dan moet hij eerst weer 1 keer aan. Ik las ergens iets dat je router het mac-adres kan 'vergeten' ofzo na zo'n tijd, maar is dit probleem hier bekend? Want dan heeft het natuurlijk nog niet zoveel nut, dan ga ik weg van huis en dan moet ik hem binnen een kwartier opstarten.

Alvast bedankt!

Fabian

justrik 26-03-08 00:18

He Sossie,

echt goed werk wat je doet met input van de rest!
klein vraagje,

de tv gids URL heeft ook een tvgids movies gids.
dit is: TVGids - Movies
hier staan uitsluitend de movies van vandaag op. zou je dit er nog bij kunnen voegen?
Thanks!

Jeroenj 16-04-08 22:51

heey sossie,

Hele leuke site!

Maar als ik hem op mijn iphone opstart kan ik niks aanklikken? ik zie het startscherm wel? heb je miss tips?

Edit: bovenstaande is al geluk,

Maar nu heb ik weer een andere vraag.
na de wiki doorgezocht te hebben kom ik er toch niet uit.
ik wil hem graag gewoon op mn springboard hebben maar krijg het niet voor elkaar, iemand een idee?


Alvast bedankt

macron 17-04-08 19:28

jeroenj...
Als je iHome op je iPhone geopend hebt, zie beneden in het scherm een plus.
Als je die aanklikt kun je kiezen. Voeg bladwijzer toe, Zet in beginscherm,
Verstuur koppeling naar. Als je Zet in beginscherm aanklikt, staat'ie in je springboard.
Veel plezier.

sossienl 06-05-08 19:58

Elsevier is ook toeganklijk.

Veel kleine en grote bugjes eruit gegooid.
Zijn er nog requests?

sossienl 07-05-08 18:24

Ik zoek een aantal mensen die iHome regelmatig gebruiken en mee willen helpen om reversed geocoding (locatiebepaling) te testen voor iHome

Nieuwsbericht en meer info: Reverse geocoding [#2] | iHome

Nikooos 08-05-08 15:13

Ik weet niet hoe tijdrovend is, want heel veel tijd heb ik niet, maar helpen wil ik altijd natuurlijk.

Overigens heb ik wel een request. Je hebt nu voetbaluitslagen en formule 1 nieuws. bijvoorbeeld voetbalnieuws lijkt me echt interessant, maar gewoon sportnieuws (en dan niet via nu.nl) lijkt me super. :)

sossienl 08-05-08 15:34

Kost totaal geen tijd. Details heb je inmiddels.
Je request neem ik mee!

sossienl 22-05-08 19:01

Ik heb wat teaser foto's online gezet.
Bekijk ze hier

nighttrain 23-05-08 11:34

Test nu al een paar dagen en ziet er goed uit.

sossienl 05-06-08 21:53

Versie 2 is nu officieel te verkrijgen via Installer (repo: iFoneguide)
nieuwsitem; hier

Laat je comments achter!

"R" 05-06-08 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sossienl (Bericht 122629)
Versie 2 is nu officieel te verkrijgen via Installer (repo: iFoneguide)
nieuwsitem; hier

Laat je comments achter!


...package download failed....:confused:
Zal wel druk zijn, moest nog meer updaten, dat ging wel goed

iScorpio 05-06-08 22:19

Ik heb de nieuwe versie 2 wel kunnen installeren. Alleen werkt hij zeer schokkend op mijn iPhone tijdens het wisselen van de schermen. Is dus niet prettig werken en daarom weer eraf gehaald.

Hunter 05-06-08 22:22

Hier ook geinstalled maar hetzelfde probleem heel schokkerig.

goosemany 06-06-08 01:53

Zou graag wat willen doneren voor het fantastische werk wat je gedaan hebt
Hier hebben heel veel mensen wat aan!!!!
Dus ook jullie
Niets gaat vanzelf
Goosman!!

Fresh 06-06-08 02:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door goosemany (Bericht 122726)
Zou graag wat willen doneren voor het fantastische werk wat je gedaan hebt
Hier hebben heel veel mensen wat aan!!!!
Dus ook jullie
Niets gaat vanzelf
Goosman!!

Meer info daarover vind je op www.ifoneguide.nl.

sossienl 06-06-08 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door goosemany (Bericht 122726)
Zou graag wat willen doneren voor het fantastische werk wat je gedaan hebt
Hier hebben heel veel mensen wat aan!!!!
Dus ook jullie
Niets gaat vanzelf
Goosman!!

Informatie over Donaties kun je via deze pagina op mijn iHome Blog terug vinden. Via paypal of als je dit niet heb, kun je altijd ook via een normale banktransactie wat regelen.

Donaties aan iFoneGuide voor hun fantastische Repo's kun je terug vinden via iFoneGuide.nl

@goosemay; Bedankt voor je mail & je donatie!

jel 06-06-08 13:08

De vernieuwde Ihome werkt niet bij mij.. Hij begint met "Locating" en vervoglens krijg ik de melding:

Connection failed
This may be because you don't have an internet connection right now.

Ik heb uiteraard gewoon een Wi-Fi netwerk verbinding, en ook als ik die uitschakel en mijn gprs verbinding gebruik krijg ik deze melding. Andere apps / safari werken allemaal prima..

iScorpio 06-06-08 16:16

Jammer dat sossienl wel reageert als het over donaties gaat maar niet terug komt op de 'opmerkingen' (lees problemen over de schokkerige scherm opbouw) over de nieuwe versie 2. Maar misschien zie ik dat verkeerd.

sossienl 06-06-08 16:18

Meestal reageer ik direct op vragen en problemen (als je terug leest in deze discussie had je dat kunnen weten, maar goed).

Als het goed is, is het probleem inmiddels verholpen? (zo niet verwijder dan eerst even de cache) Laat het even weten

"R" 06-06-08 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 122987)
Jammer dat sossienl wel reageert als het over donaties gaat maar niet terug komt op de 'opmerkingen' (lees problemen over de schokkerige scherm opbouw) over de nieuwe versie 2. Maar misschien zie ik dat verkeerd.

@scorpiosoft: ik neem voor het gemak maar even aan dat je het niet al te onvriendelijk bedoeld......:confused:

Hunter 06-06-08 17:01

Werk idd beter nu.

Grample 07-06-08 00:42

Mooie update Sossie !

Bij mij werkt lokatie helaas niet (mijn dorpje staat er ook niet tussen om handmatig te kiezen) maar das niet zo erg aangezien ik alleen nieuws / file / flits informatie gedeelte gebruik.

benBEN 07-06-08 15:10

@ Sossie

Ik krijg iHome niet meer op me iPhone.

Had het al een tijd erop staan en werkte goed.
Na de betaversie (die niet lekker draaide, zal aan de beta gelegen hebben)

Heb ik het maar unstal gedaan.
Wilde weer opnieuw installeren , maar helaas.. geen iHome meer (alleen een franstalige)

Heb toen de source ifoneguide 1.1.4 maar verwijderd en opnieuw weer toegevoegd . helaas nog niets.. wat kan ik doen om ook weer van iHome gebruik te kunnen maken...

vriendelijke dank, alle hulp is welkom

Destiny 07-06-08 15:33

Je kunt ook de link naar de iHome webapp gewoon opslaan als een bladwijzer.

sossienl 07-06-08 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door benBEN (Bericht 123374)
@ Sossie

Ik krijg iHome niet meer op me iPhone.

Had het al een tijd erop staan en werkte goed.
Na de betaversie (die niet lekker draaide, zal aan de beta gelegen hebben)

Heb ik het maar unstal gedaan.
Wilde weer opnieuw installeren , maar helaas.. geen iHome meer (alleen een franstalige)

Heb toen de source ifoneguide 1.1.4 maar verwijderd en opnieuw weer toegevoegd . helaas nog niets.. wat kan ik doen om ook weer van iHome gebruik te kunnen maken...

vriendelijke dank, alle hulp is welkom


Downloaden van iHome kan via de nieuwe repo;

http://iphone.sossie.nl/repo/ihome.xml

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 123388)
Je kunt ook de link naar de iHome webapp gewoon opslaan als een bladwijzer.

Dat kan wel, maar dan wordt helaas je positie niet vernieuwd

Destiny 07-06-08 20:47

Had je mijn mail nog gehad met dat icoontje ?

Emiel Janson 10-06-08 17:40

Kun jij ook Hyves iPhone vriendelijk maken? Ik zou dit zeer op prijs stellen!

sossienl 10-06-08 17:49

@freds: deze sites ken ik, maar zijn niet optimaal weergegeven op een iPhone. Voor een PDA zijn het zeerzeker aanraders. Mijn doel is om toch wat extra gemak en snelheid te creëren om zulke info op te halen.

@Emiel: Dit zou kunnen, maar is technisch toch erg lastig te bewerkstelligen :)
Heb het al eens geprobeerd, maar kwam niet heel ver

Wel klinkt het logisch - zeker nu de iPhone naar Nederland komt - dat Hyves een iPhone website op gaat zetten

Emiel Janson 10-06-08 17:58

Erg jammer dat het zo lastig is. Ik zou er zeker wel veel voor over hebben.

xanadu.dm 10-06-08 18:10

krijg eveneens:
Connection failed
This may be because you don't have an internet connection right now.

heb de Safari cache gecleared maar zonder resultaat.
Ook geprobeerd om Wi-Fi af te leggen en via GPRS te proberen maar ook dat lukt niet.
Enige suggesties?

sossienl 10-06-08 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xanadu.dm (Bericht 125264)
krijg eveneens:
Connection failed
This may be because you don't have an internet connection right now.

heb de Safari cache gecleared maar zonder resultaat.
Ook geprobeerd om Wi-Fi af te leggen en via GPRS te proberen maar ook dat lukt niet.
Enige suggesties?

Voor dit probleem verwijs ik je naar mijn artikel over deze fout. Ik hoop dit zeer snel te kunnen verhelpen

Link; http://iphone.sossie.nl/blog/?p=32

Emiel Janson 11-06-08 15:00

Het lijkt mij ook leuk wat fora op iPhone formaat te hebben. Misschien een nieuwe voor alle iPhone gebruikers of GoT, iPhoneclub, OneMoreThing? Lijkt mij erg leuk!

sossienl 11-06-08 15:02

iPhoneclub heeft het forum op iPhone formaat. Probeer het maar is! (wel eerst inloggen)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17.