iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   iHome: Startpagina voor de iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/4768-ihome-startpagina-voor-de-iphone.html)

Emiel Janson 11-06-08 16:04

wow, super zeg maar zou jij dit ook kunnen maken voor GoT of een nieuw forum? Omt lijkt me ook wel wat.

sossienl 11-06-08 16:49

een forum? nee dat doe ik niet. Dit wordt meestal gedaan door de beheerder(s) zelf. Er zijn plugins te vinden die fora iPhone vriendelijk maken. Veel minder werk dan dat ik er aan heb :)

Emiel Janson 11-06-08 16:53

oh, kun je wat links naar die plugins geven?

coolhva 17-06-08 11:32

kan het kloppen dat in v2 het bellen niet meer werkt bij gevonden nummers etc. ook bij bijv. een pin apparaat, als ik die aan tap dan komt er een rondje en gebeurd er niets....

sossienl 17-06-08 12:07

Klopt. Deze bug is er nu uit

iNiels 21-06-08 13:40

icoon
 
Allereerst mijn enorme complimenten voor dit fantastische stuk software! Echt een blik in de toekomst!
Een ding als kritiek punt is het icoon, ik vind het wel erg schreeuwerig staan op mijn springboard, misschien ben ik de enige die daar waarde aan hecht maar een iets minder opvallen icoon met een mooie wereldbol ofzo lijkt mij mooier.

sossienl 28-06-08 14:06

Na mijn vakantie ga ik aan de slag met de uitslag van de enquête. Hierin zal ik overwegen om een nieuwe icoon te gaan gebruiken.

Momenteel nog een update doorgevoerd; Vliegtijd (aankomst/vertrek) Schiphol
Lees verder: http://iphone.sossie.nl/blog/?p=35


Tevens zijn de problemen met Buienradar opgelost!

"R" 28-06-08 14:18

Super......je kan de vakantie toch ook afzeggen.....;)

Kneiter 01-07-08 18:05

Super handig!

Rog 16-07-08 16:04

Super mooi gedaan. Dit ga ik zeker gebruiken!
Eén ding wat jammer is; er zit geen speciaal icoontje bij wanneeer je hem op je springboard zet als link, misschien is dit nog een leuke toevoeging.

Gerke 17-07-08 11:54

@Sossie

Niet helemaal netjes hoe je de link gemaakt hebt naar 9292. Je hebt compleet alle bronvermeldingen er uit gesloopt. Wanneer je de gebruiksvoorwaarden van de site bekijkt, kun je zien dat dit niet is toegestaan.

Misschien handig om dit aan te passen voordat je een rechtszaak aan je broek krijgt.

Just my 2 cents ;)

BigDaddy 20-07-08 20:29

Ik volg dit topic pas sinds kort, aangezien ik binnenkort mijn iPhone ga ontvangen ;-) Nou las ik dat er voor iHome v2 iets op de iPhone moet worden geïnstalleerd, maar ik heb straks een officiële versie en kan dus niks zomaar installeren. Betekent dat dat ik al deze mooie dingen straks niet kan benutten? Vooral de location awareness icm de treinplanner zou voor mij geweldig zijn. Ik ben benieuwd naar je/jullie antwoord.

ControlSje 20-07-08 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigDaddy (Bericht 148309)
Ik volg dit topic pas sinds kort, aangezien ik binnenkort mijn iPhone ga ontvangen ;-) Nou las ik dat er voor iHome v2 iets op de iPhone moet worden geïnstalleerd, maar ik heb straks een officiële versie en kan dus niks zomaar installeren. Betekent dat dat ik al deze mooie dingen straks niet kan benutten? Vooral de location awareness icm de treinplanner zou voor mij geweldig zijn. Ik ben benieuwd naar je/jullie antwoord.

Je kunt dit ook gewoon openen door in safari naar http://iphone.sossie.nl te gaan. En natuurlijk kun je dit dan toevoegen aan je beginscherm d.m.v. een webclip.

Emiel Janson 20-07-08 22:09

Er is alleen (nog) geen mooi icoon als je hem zo toevoegd? Verder vraag ik mij af of het niet mogelijk is iets in te bouwen dat je als je het niet installeert maar wel wilt gebruiken je toch iets kunt maken dat je zelf je plaats kunt typen zodat je de omgevingsfuncties wel kunt gebruiken, ik zou dit heel erg op prijs stellen.

BigDaddy 20-07-08 22:18

Dat is ook een beetje wat ik bedoel, daar moet je nu spullen voor installeren en dat gaat alleen vanuit de appstore. Ik reis 5 dagen per week intensief met de trein dus juist dat gebruik van je locatie lijkt me enorm handig als je weer eens na een vertraging een nieuwe aansluiting moet zien te vinden ;-)

ControlSje 20-07-08 22:57

sorry...te vroeg gereageerd. Ben aan het testen...

EDIT
Sorry, jullie hebben gelijk, de geografische functies doen het inderdaad niet...


lijnkamp 21-07-08 12:36

Is het mogelijk van iHome een originele Appstore applicatie te maken? Dan kan op alle originele 3G iPhones en 2.0 1G iPhones met Cydia ook de locate functie werken

BigDaddy 21-07-08 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lijnkamp (Bericht 149014)
Is het mogelijk van iHome een originele Appstore applicatie te maken? Dan kan op alle originele 3G iPhones en 2.0 1G iPhones met Cydia ook de locate functie werken

Dat zou denk ik wel heel top zijn, maar dat kost de maker initieel weer centen geloof ik. Het zou (en dan heb ik alleen de reviews hier nog maar gezien) wel een top downloader kunnen worden volgens mij ;-)

iCulture 21-07-08 17:58

SossieNL reageert overigens momenteel niet omdat hij met vakantie is. Even geduld dus nog.

sossienl 22-07-08 14:38

Vandaag terug gekomen van vakantie.

- logo is toegevoegd indien je een WebClip aanmaakt

Wegens vervelende privé omstandigheden zal ik deze week geen begin maken aan de enquête uitslagen. Tevens stel ik alles omtrent iHome even uit. (first things first :))

Hopelijk kan iHome snel functioneren op de 3G versie en/of firmware 2.0. Dit wordt een uitdaging! tot snel!

sossienl 01-08-08 21:41

De eerste reultaten van de enquête staan al online. (Uitslag Enquête deel 1 (financieel) | iHome)

Even kort een klein geheimpje tussen alledaagse dingen door;

iHome gaat definitief Native. Samen met iDeveloper zijn we langzaam begonnen met de opzet.
We hopen snel een werkende App af te geven, zodat iedereen (ook 3G en FW2.0) nog makkelijker iHome kan gebruiken en Location Based services weer actief wordt. Zodra er wat tastbaars ligt, komt er een officieel nieuwsbericht uit

The Quote 01-08-08 23:16

En gaat deze app geld kosten? Zoja hoeveel kunnen we verwachten?
Verder klinkt het zeer mooi in de oren :)

sjoeii 02-08-08 08:45

Goed nieuws , thanx Sossie.

SuperDutch 02-08-08 12:48

Ben benieuwd, hoop wel dat er een ander logo voor gemaakt wordt. Vind hem nu wat te druk op mijn springboard.
Keep up the good work

sossienl 07-08-08 22:12

@SuperDutch

Ik zal je feedback meenemen ;)

Nieuwe leuke (ook al zeg ik het zelf) update; iTunes AppStore Nieuwste Apps | iHome

:D

SuperDutch 08-08-08 08:49

Ok, verder natuurlijk niks anders dan lof over je webapp!

raptile 08-08-08 09:23

ik kan ihome niet vinden in de appstore...

Nikooos 08-08-08 09:25

kijk eens goed bij de naam van dit subforum. Het is een webapp.. gewoon het adres iphone.sossie.nl intypen in safari en je zit op iHome ;)

Als je dan ook nog op het plusje klikt en zegt dat hij hem op je homescreen moet zetten heb je hem op je homescreen staan met een icoontje..

raptile 08-08-08 09:27

doh :) ik dacht te lezen dat hij in de appstore te vinden was in het bericht van sossienl
Citaat:

Nieuwe leuke (ook al zeg ik het zelf) update; iTunes AppStore Nieuwste Apps | iHome

SuperDutch 08-08-08 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raptile (Bericht 163844)
doh :) ik dacht te lezen dat hij in de appstore te vinden was in het bericht van sossienl

Als je op zijn link klikt wordt het duidelijk ;)
Hij heeft een functie toegevoegd dat je kan zien welke nieuwe apps in de APPstore er bij zijn gekomen.

benBEN 12-08-08 23:59

Ziet er goed uit, miste het best wel..

frankvanwessel 15-08-08 19:17

bij mij start de applicatie altijd met zoeken naar mijn locatie. terwijl ik meestal de applicatie gebruik voor het lezen van nieuws/blogs. kan de locatie ook pas bepaalt worden bij gebruik van de functies "in de buurt" en niet daarvoor al?

sossienl 15-08-08 19:53

@ Frank.

Je zou met Safari naar http:// iphone.sossie.nl kunnen browsen en zodra de pagina ingeladen is, deze opslaan door op het plusje te drukken en vervolgens Zet in beginscherm te selecteren. Nu komt iHome ook op je Springboard.

hierdoor heb je geen locatie gebonden services, maar laat de pagina wel sneller in.

In de toekomstige App die via de Appstore wordt aangeboden zullen In de buurt items en de algemene items apart worden weergegeven (en ingeladen).

Thatsmejh 23-08-08 12:23

Wow super man!! ga hem zeker vaak gebruiken!! top!

Emiel Janson 23-08-08 12:35

Wanneer wordt de native app naar verwachting geplaatst in de store? De interface wordt ook nederlands? PS Ik vind het logo ook te druk op me springboard.

daaf85 24-08-08 01:09

Nice webapp!

sjoeii 25-08-08 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sossienl (Bericht 169776)
@ Frank.

Je zou met Safari naar http:// iphone.sossie.nl kunnen browsen en zodra de pagina ingeladen is, deze opslaan door op het plusje te drukken en vervolgens Zet in beginscherm te selecteren. Nu komt iHome ook op je Springboard.

hierdoor heb je geen locatie gebonden services, maar laat de pagina wel sneller in.

In de toekomstige App die via de Appstore wordt aangeboden zullen In de buurt items en de algemene items apart worden weergegeven (en ingeladen).

Goede tip.
Dat wist ik helemaal niet.
TOP, man .
Zo leer ik nog eens wat

sossienl 03-09-08 11:33

1e teaser van de Native App:

http://iphone.sossie.nl/teaser/TEASER_NATIVE.PNG


Er moet nog wat werk verzet worden, maar iDeveloper & ik zijn er hard mee aan de slag!

"R" 03-09-08 11:55

Leuk hoor!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:02.