App voor verbruik batterij discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Iss er een App die je kan tonen welke Apps er voor zorgen dat je telefoon sneller leeg gaat zodat je gericht Apps kunt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App voor verbruik batterij
Beste,
Iss er een App die je kan tonen welke Apps er voor zorgen dat je telefoon sneller leeg gaat zodat je gericht Apps kunt gaan uitzetten als je telefoon in 4 uur leeg is ?????? Heb hier nog niets op dit forum over kunnen vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niet dat ik weet.
Wat ik wel kan zeggen is dat ik overlaatst zowel een gratis als betalende app had aangeschaft om te laten tonen hoeveel % je nog had en voor te surfen enz.. Klopt niet. Terwijl bij mijn iphone zelf er 30% staat heeft dat ding bv 25% aan. Maar hetgeen jij vraagt heb ik ook nog niet meteen gezien en dan is het ook de vraag,in welke mate zal het kloppen?? |
|
|||
|
|||
Volgens mij is dit onmogelijk zonder JB.
|
|
|||
|
|||
Ik heb JB dus zou dat niet het probleem hoeven te zijn.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt voor al jullie antwoorden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data verbruik meten per app | dafoolio | iPhone Apps | 11 | 01-02-12 00:29 |
iPhone: Veel te hoog batterij verbruik 3GS/4.1 | rondekloet | Jailbreak | 2 | 24-12-10 15:28 |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
Verdachte apps ivm batterij verbruik | dendirk | iPhone Apps | 9 | 13-12-09 22:11 |
Batterij verbruik iPhone OS 3.0 Beta 1 en 2 | hkuepers | Archief | 1 | 08-04-09 16:54 |
|
|