//

BD Touch App voor Playstation 3

BD Touch App voor Playstation 3 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ontdek van de week de app Bd touch, daarmee zou je een reeks BD spelers waaronder de PS3 moeten kunnen bedienen, maar het wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-11-09, 13:08
Data's schermafbeelding
Data Data is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard BD Touch App voor Playstation 3

Ik ontdek van de week de app Bd touch, daarmee zou je een reeks BD spelers waaronder de PS3 moeten kunnen bedienen, maar het wil mij maar niet lukken om een verbinding te krijgen met de PS3.
Op de site van de makers bdtouch.com staat wel een verhaaltje over de app en een trouble shooting gedeelte maar ok dat hielp mij niet verder.

Ik begin nu te denken dat het misschien alleen maar werkt als de schijf zelf ook geschikt is voor BDTouch en dus niet alleen de speler, maar weet dat niet zeker.
Weet iemand hier meer over misschien ?

Als de schijven zelf ook BDTouch moeten zijn heb jer er volgens mij helemaal niets aan, omdat er op dit moment zover ik weet 1 schijf pas is uitgebracht hiermee.

Wat het wel intressant zou maken als je je iPhone als afstands bediening kunt gebruiken voor je BD speler, dat is waarvoor ik de app heb gedownload namelijk.

Ik hoop dat iemand hier meer over weet te vertellen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-09, 03:35
Data's schermafbeelding
Data Data is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Ik heb ze maar even direct gemaild en het komt er op neer dat het alleen werkt met Bluray schijven die zijn voorzien van de software die nodig is om het te laten werken, in ieer geval totdat bijv Sony besluit om de software toete voegen in een firmware update waardoor de app als remote is te gebruiken met elke BD schijf en niet alleen de speciale. Uit hun mailtje maakte ik op dat het op dit moment nog maar om een kleine 10 tallen titels gaat.

Dit was de eerste replay op de vraag die ik ook hier stelde, maar ik hab daarna nog een aantal mailtjes gewisseld met de vriendelijke mensen daar waarin het nog wat duidelijker werd uitgelegd,maar leek me handig om een officieele reply van BD touch er bij te zetten.

PS als iemand een andere app weet om een Playstaion 3 via de iPhone als Blu ray speler te kunnen bedienen dan hoor ik het graag uiteraard , ik heb geen zin om weer een aparte ab erbij te moeten kopen.

de Reply van BD touch :

Hi.

Thank you for emailing.

BD Touch works in two parts.

#1 - The BD TOUCH TECHNOLOGY needs to be placed onto the BLU-RAY PLAYER (ANY BD-Live enabled player) or on the BLU-RAY MOVIE TITLE/DISC by the Studio or Player Manufacturer
#2 - You need to have the BD TOUCH APPLICATION installed on your wi-fi enabled smart device (ex: iPhone or iTouch)

If you have a player with the BD TOUCH TECHNOLOGY on it or a BLU-RAY MOVIE TITLE/DISC that has BD TOUCH TECHNOLOGY on it (there will be a logo on the disc), then you can move on to the next steps which will make the two communicate:

- Connect the BLU-RAY PLAYER to your internal home network
- Connect your wi-fi enabled smart device to the same internal home network
- Once the disc is loaded, start the BD TOUCH application on your iPhone/iTouch. It will search and connect!

Currently, we are working with Player Manufacturers and Studios to implement the BD Touch technology on more products so that everyone can enjoy.

You can enjoy BD Touch on a number of Blu-ray Titles at this time, but the two devices cannot communicate if the player or disc does not contain the BD TOUCH TECHNOLOGY on it.

- Saw VI
- Gamer
- UFC titles (currently 4+ of them)
- Highlander Season 1
- and more

We will be updating our site to show titles as they are released. We are also still working with Player Manufacturers to integrate BD TOUCH onto their players.

Your support is appreciated so please let your favorite Studios and CE Manufacturers know that you would like BD TOUCH on them!

Thank you.

BD TOUCH
  #3  
Oud 11-11-09, 07:11
pollie21-7 pollie21-7 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Oke, bedankt voor de info
Goed dat je de replay er even opgezet heb was er wel benieuwd naar.

Thnx
  #4  
Oud 11-11-09, 11:34
Data's schermafbeelding
Data Data is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Graag gedaan, leek me idd wel handig voor de mensen die hier ook naar aan het kijken zijn ;-) .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.