Goosync discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sync mijn agenda via Goosync (ooit voor betaald toen ik nog een Nokia had) en wil dit graag houden. Alleen nu plaatst hij deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goosync
Ik sync mijn agenda via Goosync (ooit voor betaald toen ik nog een Nokia had) en wil dit graag houden.
Alleen nu plaatst hij deze in een andere agenda lijkt het als de agenda die de iPhone gebruikt. Hoe kan ik dit aanpassen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan niet op de iPhone.
Als je met de agenda van de iPhone wilt syncen kun je het via excange doen.
|
|||
|
|||
microsoft extenge(zoiest) toevoegen
Email: Hupplelepup@gmail.com Domain: Niets invoeren account : Hupplelepup@gmail.com password: 123283892(je eigenwachtword dit is de mijne VOlgende klikken en er komt een server naam plekje te verschijnen in zelfde venster Daar invoeren: m.google.com daarna kan je aangeven op volgende venster wat je allemaal wilt syncen Agende mail en contacten. Agenda als je eerste keer synct moet je wel via mobile browser google sync bezoeken(in engelstalig en country US kiezen anders kan je sync niet zien vanuit Nederland) Het is makkelijk. En meeste mensen weten dat niet: Google stuurt als je wilt bij elke afspraak een sms je Dat is voor alle mobile toestellen geldig. Agenda instelling mobiel instelling aanpassen en je krijgt voor elke afpraak een waarschuwing van te voren.. |
|
|||
|
|||
Jammer hoor, heb nog betaald voor een heel jaar bij Goosync
Laatst gewijzigd door ruffian; 13-11-09 om 09:23. |
Labels |
goosync googlecalendar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|