Google Earth 2.0 blijft terugkomen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg gister een update voor Google Earth op de iPhone. Deze netjes geinstalleerd.. Even later had ik weer de update.. Maar weer geinstalleerd, wellicht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google Earth 2.0 blijft terugkomen
Ik kreeg gister een update voor Google Earth op de iPhone.
Deze netjes geinstalleerd.. Even later had ik weer de update.. Maar weer geinstalleerd, wellicht was het de eerste keer niet goed gegaan.. Ik open nu weer de App Store en wat denk je? Weer de update van Google Earth. Meer mensen met dit probleem of ben ik de enige en kan een reboot van mn iPhone dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier heb ik ook last van.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Verdomd, ik ook! Gisteravond geupdate en nu staat 'ie weer bij updates...
|
|||
|
|||
App store langzaam op Iphone
De laatste tijd vind ik de AppStore op mijn iPhone tergend langzaam. Ook het updaten van app's gaat niet lekker. Updates komen steeds terug ondanks dat je al update hebt gedaan. Ik vind het waardeloos de laatste tijd. Nog meer mensen last van.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook een tijdje last van gehad, alleen dan met Skype.
Skype verwijderd, er weer opnieuw opgezet inclusief update via de pc. Maar bleef die update tonen. Heb laatst een restore gedaan en daarna was het goed. Heel vreemd allemaal |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: problemen met app store of app store applicaties
|
||||
|
||||
Had het met BusHaltes en FaceBook, maar (nog?) niet met Google Earth.
|
|||
|
|||
ik heb idd hetzelfde gehad met google earth, echter na een tweede maal update installeren met iPhone was-ie weg.
Heb nog wel hetzelfde 'probleem' met Planets-update; staat nog bij updates, terwijl de app al (succesvol) ge-update is (succesvol, gezien taal in app nu Nl is wat voorheen niet was. Ik ga ervan uit dat het zich vanzelf oplost |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deinstalleren en herinstalleren heeft bij mij trouwens gewerkt. Krijg de update nu niet meer. Dat kan natuurlijk mooi met een gratis app, maar hoe zou dat zijn bij een betaalde app? Als je die deinstalleert en opnieuw wil installeren moet je die dan opnieuw kopen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Lekker.. Gebeurt nu dus ook met TapTap 3, Civ Rev en World View..
Alles blijft nu blijkbaar terugkomen... Apple, fix dat eens even! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google Earth/Kaarten | Bfw30 | iPhone Apps | 1 | 26-05-10 20:47 |
Foto's Google earth | Eduardboon | iPhone Apps | 0 | 09-10-09 19:31 |
Edit Home screen melding blijft terugkomen | masterdam | Unlock [archief] | 1 | 06-02-08 12:02 |
|
|