Bestanden van pc naar iPhone via wifi? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb rondgekeken op het forum (misschien niet goed genoeg ) of er een app bestaat waarmee je bestanden van de pc naar de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bestanden van pc naar iPhone via Wi-Fi?
Ik heb rondgekeken op het forum (misschien niet goed genoeg ) of er een app bestaat waarmee je bestanden van de pc naar de iPhone kan versturen via Wi-Fi.
Nu dacht ik zoiets een keer gelezen te hebben maar ik kan er niets meer over vinden. Weet iemand dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
programma discover (te vinden in cydia)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maar ik beweer ook niet dat discover het enige programma is
Ik vind discover heel handig werken, je typt het adres van je iPhone in je webbrowser en ziet daar de mapstructuur (uiteraard niet zo uitgebreid als met bijvoorbeeld diskaid) |
|
|||
|
|||
oke thanks
ik ga toch ook eens naar discover kijken misschien lijkt het me wel wat gewoon nieuwsgierigheid |
|
|||
|
|||
Thnx!
Ik ga discover meteen proberen! |
|
||||
|
||||
Dropcopy , Quickoffice,files,....ga zo maar verder. Er is een massa
|
|
|||
|
|||
Dropbox.. top
|
|
|||
|
|||
Air Sharing
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestanden Kopiëren van Iphone naar Ipad | Cooper85 | iPad algemeen | 1 | 04-05-11 17:28 |
Bestanden overzetten van Iphone naar computer | Caszje | iTunes | 3 | 22-03-11 16:04 |
Ipa bestanden van iPhone naar Itunes | DeBar0n | Archief | 1 | 13-11-09 08:25 |
Bestanden van iPhone naar Mac | scheersje | Archief | 2 | 21-04-09 19:54 |
Bestanden overzetten van Mac naar iPhone | wjd | Desktop-applicaties | 1 | 26-08-08 13:28 |
|
|