iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   app belstatus telfort (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/48654-app-belstatus-telfort.html)

arian 20-11-09 19:07

app belstatus telfort
 
Ik ben op zoek naar een epp,voor belstatus die ik kan gebruiken voor telfort,ik kan hem niet vinden.

Arian

Shorty007 20-11-09 20:48

volgens mijn zijn deze alleen voor T-Mobile te vinden :s

arian 20-11-09 21:05

Shorty007

je post is leeg,denk ik.

Arian

Shorty007 20-11-09 21:16

huh..?

Ik zei: volgens mijn zijn deze alleen voor T-Mobile te vinden :s

arian 20-11-09 21:20

Die had ik ook gevonde,meschien zijn ze er ook de niet aan een bepaalt merk zitten.

Arian

alvani 20-11-09 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arian (Bericht 385910)
Ik ben op zoek naar een epp,voor belstatus die ik kan gebruiken voor telfort,ik kan hem niet vinden.

Arian

Bij Telfort kun je helaas op geen enkele manier je belstatus checken, dus er is ook geen App voor. :(

arian 21-11-09 08:55

Daar om juist,dat je bij telfort niks kan nakijken.ik zetten bij mijn oude telefoon,de teller op nu,als ik weer nieuwen menuten kreeg.
ik weet niet of dat ook kan bij de i phone.

Arian

bengek 17-01-11 23:47

OK, tegenwoordig kan het wel. Is iemand deze al tegengekomen voor Telfort? Heb een sim only die ik betaal maar niet zelf gebruik dus het in de gaten houden is dan wel belangrijk.

Poolers 19-01-11 09:12

Ik kijk elke dag opnieuw of er al iets is maar nee Telfort loopt echt zwaar achter als provider...
Heb al een aantal keer heen en weer gemaild naar ze om dat op te lossen en ze zeggen dat ze me op de hoogte houden als er zoiets aan zit te komen maarja... waarom het zo lang duurt en zo moeilijk is terwijl bijna elke andere provider wel een bundelverbruik app heeft snap ik ook niet.

Er is wel sinds gisteren een app die al wat verschillende bundels combineert + gratis is, dit is alleen voor een aantal T-mobile, Vodafone, Hi en Ben bundels. dus ook nog geen Telfort.
Overigens heet deze app gewoon: Bundels.

bengek 20-01-11 04:36

Volgens mij worden deze apps toch door externe partijen gemaakt en niet door de providers zelf. Wellicht was het niet bij elke ontwikkelaar bekend dat Telfort zich eens ging houden aan wat ze zoal aan klanten beloofden, ik bedoel de belstatus is er eindelijk na 5 jaar beloven :)

arian 20-01-11 07:02

Ik heb de app ook binnen gehaald,je kont zelf kiezen welke.
Aan bieder,en als jouw aanbieder er niet bij staat.
Kan je via de app,een mail stuuren,dan zet hij hem er tussen,
Je kan nu ook je bestatus bekijken,bij Telfort,hoe veel min je nog hebt,dit is nieuw,Arian

vuurvreter 20-01-11 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arian (Bericht 630429)
Ik heb de app ook binnen gehaald,je kont zelf kiezen welke.
Aan bieder,en als jouw aanbieder er niet bij staat.
Kan je via de app,een mail stuuren,dan zet hij hem er tussen,
Je kan nu ook je bestatus bekijken,bij Telfort,hoe veel min je nog hebt,dit is nieuw,Arian

Werkt hij nu echt met Telfort?

arian 20-01-11 08:24

Nog niet,ik heb hem gistren pas gemail,volgens mijn is de app nog niet aangepast.

Poolers 20-01-11 20:56

Hey dankje arian, wou die persoon ook al mailen om Telfort toe te voegen ;)
wist al wel dat je sinds een week ofzoiets op de telfort site eindelijk je verbruik kan zien, maar dan alsnog heb ik wel heel graag een app voor on the go, dat je niet steeds naar de telfort site hoeft.

arian 18-02-11 15:31

er is nu een app,van telfort waar je de belstatus kan bekijken.
ik heb hem net binnen gehaald,werkt super

vuurvreter 18-02-11 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arian (Bericht 643610)
er is nu een app,van telfort waar je de belstatus kan bekijken.
ik heb hem net binnen gehaald,werkt super

En hoe heet ie?

arian 18-02-11 17:14

Hij heet beltegoed Tyrisch

WhyNotCallMeRo 02-07-11 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arian (Bericht 643648)
Hij heet beltegoed Tyrisch

ff gegoogled en hebbes

kadir55 13-12-11 20:46

Telfort App is eindelijk beschikbaar in App Store.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:52.