app belstatus telfort discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een epp,voor belstatus die ik kan gebruiken voor telfort,ik kan hem niet vinden. Arian...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app belstatus telfort
Ik ben op zoek naar een epp,voor belstatus die ik kan gebruiken voor telfort,ik kan hem niet vinden.
Arian |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgens mijn zijn deze alleen voor T-Mobile te vinden :s
|
|
|||
|
|||
Shorty007
je post is leeg,denk ik. Arian |
|
|||
|
|||
huh..?
Ik zei: volgens mijn zijn deze alleen voor T-Mobile te vinden :s |
|
|||
|
|||
Die had ik ook gevonde,meschien zijn ze er ook de niet aan een bepaalt merk zitten.
Arian |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Daar om juist,dat je bij telfort niks kan nakijken.ik zetten bij mijn oude telefoon,de teller op nu,als ik weer nieuwen menuten kreeg.
ik weet niet of dat ook kan bij de i phone. Arian |
|
|||
|
|||
OK, tegenwoordig kan het wel. Is iemand deze al tegengekomen voor Telfort? Heb een sim only die ik betaal maar niet zelf gebruik dus het in de gaten houden is dan wel belangrijk.
|
|
|||
|
|||
Ik kijk elke dag opnieuw of er al iets is maar nee Telfort loopt echt zwaar achter als provider...
Heb al een aantal keer heen en weer gemaild naar ze om dat op te lossen en ze zeggen dat ze me op de hoogte houden als er zoiets aan zit te komen maarja... waarom het zo lang duurt en zo moeilijk is terwijl bijna elke andere provider wel een bundelverbruik app heeft snap ik ook niet. Er is wel sinds gisteren een app die al wat verschillende bundels combineert + gratis is, dit is alleen voor een aantal T-mobile, Vodafone, Hi en Ben bundels. dus ook nog geen Telfort. Overigens heet deze app gewoon: Bundels. |
|
|||
|
|||
Volgens mij worden deze apps toch door externe partijen gemaakt en niet door de providers zelf. Wellicht was het niet bij elke ontwikkelaar bekend dat Telfort zich eens ging houden aan wat ze zoal aan klanten beloofden, ik bedoel de belstatus is er eindelijk na 5 jaar beloven
|
|
|||
|
|||
Ik heb de app ook binnen gehaald,je kont zelf kiezen welke.
Aan bieder,en als jouw aanbieder er niet bij staat. Kan je via de app,een mail stuuren,dan zet hij hem er tussen, Je kan nu ook je bestatus bekijken,bij Telfort,hoe veel min je nog hebt,dit is nieuw,Arian Laatst gewijzigd door arian; 20-01-11 om 08:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Nog niet,ik heb hem gistren pas gemail,volgens mijn is de app nog niet aangepast.
|
|
|||
|
|||
Hey dankje arian, wou die persoon ook al mailen om Telfort toe te voegen
wist al wel dat je sinds een week ofzoiets op de telfort site eindelijk je verbruik kan zien, maar dan alsnog heb ik wel heel graag een app voor on the go, dat je niet steeds naar de telfort site hoeft. |
|
|||
|
|||
er is nu een app,van telfort waar je de belstatus kan bekijken.
ik heb hem net binnen gehaald,werkt super |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij heet beltegoed Tyrisch
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Telfort App is eindelijk beschikbaar in App Store.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
belstatus app vodafone | vivachris | iPhone Apps | 3 | 05-01-11 15:34 |
Als ik op app. Dominofall tik, krijg ik app. Belstatus | Lady_D | Archief | 3 | 28-06-09 11:21 |
Belstatus app voor Mobilevikings ? | Iphone_belgium | Archief | 3 | 10-06-09 12:58 |
|
|