Restaurant app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil nog wel eens ergens onverwachts gaan eten en dan komt het wel eens voor dat ik geen nummers/namen weet van restaurants of ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Restaurant app
Ik wil nog wel eens ergens onverwachts gaan eten en dan komt het wel eens voor dat ik geen nummers/namen weet van restaurants of ik ben gewoon ergens waar ik niet bekend ben en weet ik niet waar ik heen kan. Nu zoek ik eigenlijk een app die adhv locatie de restaurants/cafe's/etc. in de buurt laat zien met telefoonnummers erbij. Zou voor mij erg handig zijn!
Iemand enig idee of deze app er is? Kan wel surfen naar www.restaurantgids.nl oid maar een app met alleen de naam en telefoonnummer zou het een stuk makkelijker en sneller maken! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al eens in de iTunes app store gekeken? Er zijn genoeg apps te vinden.
|
|||
|
|||
Ik heb gezocht, maar denk dat ik verkeerde zoektermen gebruik!
*edit Kwam net Networking 2.0 tegen. Geen idee of het ook in Nederland werkt? Zonde om er 3 euro voor te betalen dus als iemand ervaring ermee heeft... Laatst gewijzigd door Poitrrr; 23-11-09 om 17:23. |
|
|||
|
|||
Gewoon het gratis AroundMe of iets dergelijks gebruiken. Gebaseerd op de google database.
|
|
|||
|
|||
Ah ja zoiets is ook niet slecht! Thx! Met mijn zoektermen kwam ik daar niet op uit..
|
|
||||
|
||||
Gewoon de Google Map app gebruiken.
Zoek op het woord 'restaurant <plaats>' en hij laat (vrijwel) alles in de buurt zien. |
|
|||
|
|||
Ik heb wellicht goed nieuws voor je. Op zeer korte termijn wordt onze mobiele versie online gezet en kun je dus gebruik maken van www.restaurantgids.nl op je iPhone ... .
Het wordt een verkleinde uitgave waarbij je restaurants kunt zoeken, tafels kunt boeken, reviews kunt bekijken etc. Een volwaardige versie dus. Arno Berwers Restaurantgids.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Restaurant story internet | remydodomo | iPhone Games | 0 | 20-02-11 17:26 |
Restaurant Story Neighbors | iPhowned | iPhone Apps | 0 | 26-12-10 14:36 |
|
|