Beste Camera app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke is nou echt goed te noemen? Ik wil een app waarmee je kan zoomen en hoogste resolutie wat de Iphone aankan in kunnen stellen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste Camera app
Welke is nou echt goed te noemen?
Ik wil een app waarmee je kan zoomen en hoogste resolutie wat de Iphone aankan in kunnen stellen. Er zijn er zoveel, maar ik vind er niet 1 die echt voldoet aan bovenstaande dingen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Genius moet je proberen
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door wim66; 03-12-09 om 14:25. |
|
|||
|
|||
Uhm je moet er ook foto's mee kunnen maken he.
|
|
||||
|
||||
In mijn ervaring is het beter gewoon een foto te nemen (wat via genoemde apps kan) en die daarna bijsnijden.
Dat geeft een beter resultaat dan zoomen met een app. Ander nadeel van foto's maken met een app is dat je vaak geen controle meer hebt over de focus/belichting. Als je toch wil zoomen kan je Free Zoom gebruiken iTunes Store of Cameo, iets beter 0,79 € iTunes Store |
|
|||
|
|||
Genius is indd een goeide aanvulling op de gewone cam!
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties. Genius is inderdaad een stuk beter dan de standaard camera. Alleen kan ik nergens resolutie instellingen wijzigen.
|
|
|||
|
|||
Snapture
en net er achtergekomen dat door klikken op het onderwerp je een soort spotmeting doet voor de belichting. Erg goed. |
|
|||
|
|||
Bestaat er nog geen camera app waarmee je in 720p kan filmen en alsook in en uitzoomen?
De gewone camera app is schitteren maar het grote probleem is ik er niet mee kan in en uitzoomen. Ik snap niet goed waarom apple wel bij hun foto camera wel voor in en uitzoom functie heeft gezorgd en niet bij het filmen? Als ik eens wat verder sta en ik wil het filmen tja, doordat ik niet een beetje kan inzoomen mis je soms toch wat vind ik. Dichter gaan staan is niet altijd een optie wegens teveel volk. |
|
||||
|
||||
Camera Plus Pro. Voor 1,59€ in de app store
Citaat:
* The first camera and video app that is fully compatible with the iPhone 4 and iOS 4 * Makes use of the iPhone 4 dual camera to capture photos and record videos * Fill light with iPhone 4 LED Flash to capture great photos and videos * Use custom video recording with real-time zoom and video filters, first time on an iPhone 4 * Capture high quality photos and videos with the 5MP camera of iPhone 4 * Use real-time zoom while using front or rear camera * Edit photos and preview in real-time on iPhone 4 * Provided 3 resolution settings for capturing photos on iPhone 4 Laatst gewijzigd door AppAddict; 04-08-10 om 15:11. Reden: toevoeging |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste Agenda App | hawknl | iPhone Apps | 115 | 02-02-13 19:22 |
Beste IM app | calvinbenik | iPhone Apps | 4 | 29-04-11 00:54 |
Beste 'To-Do'-app? | Timmeh_ | iPhone Apps | 96 | 30-09-10 16:18 |
Beste Background / App switcher app | trevisnl | Jailbreak apps en thema's | 2 | 14-03-10 12:27 |
|
|