TrueCaller discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Een handige App die adressen bij telefoonnummers zoekt. (Ook in Nederland), maar (nog) niet te krijgen in Nederland. True Caller - True Mobile Caller ID! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TrueCaller
Een handige App die adressen bij telefoonnummers zoekt. (Ook in Nederland), maar (nog) niet te krijgen in Nederland. True Caller - True Mobile Caller ID!
Wel in de US, Canada, Zweden etc. Hoe kan ik die krijgen/kopen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zie dat het in de Amerikaanse App Store te koop is, dus even een Amerikaans account aanmaken.
|
|
|||
|
|||
En HOE maak ik dan een Amerikaans Account aan?
Alle beschrijvingen leiden tot niets. Met maken van een account loopt bij mij vast op het financiele deel. Een creditcard moet in de US een homeadres hebben. Graag een oplossing? |
|
|||
|
|||
Create an iTunes App Store account without a credit card
Gewoon bij adres een random adres in Amerika gebruiken. Google is je vriend.
|
||||
|
||||
de reviews zien er ook schitterend uit...NOT
|
|
|||
|
|||
hallo,
iemand enig idee wanneer truecaller in de Nederlandse store verkrijgbaar is? Amerikaanse of Zweedse account maken, lukt mij toch ook niet helemaal.....! of heeft iemand een andere oplossing of alternatief????? |
|
|||
|
|||
Is nu verkrijgbaar!!! Werkt nu ook voor NL!!
|
|
|||
|
|||
Hoe zijn de ervaringen tot dusver?
Ik lees namelijk berichten/reviews dat de contactlijst overhoop is gehaald. |
|
|||
|
|||
truecaller
Mi niet overhoop gehaald maar aangevuld met adresgegevens voorzover nummer aan adres gekoppeld (vaak bij 06 niet het geval) is en alleen als je dit wil functie update Phonebook.
Ik vind dit wel prettig eigenlijk. Is dus aanvulling en dus weg te halen!! Tevens zet Truecaller het geblokkeerde nummer in je contacten zodat je weet dat dat nummer gemonitort wordt. Bij weg halen weet TrueCaller het niet meer.... MI heeft mijn beller niet meer mij gebeld voor ic drugs dus kan niet mijn handen in vuur steken. |
|
|||
|
|||
Ah, ik begrijp dat er dus een soort instelling is waarmee je kunt kiezen om je contactlijst te updaten of niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|