//

EyeTV

EyeTV discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag dat de laatste Eyetv topica behoorlijk outdated waren. Maar nu was mij de vraag: Kan ik nog Live-tv kijken met de EyeTv App ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-12-09, 19:45
_kay_ _kay_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar _kay_
Standaard EyeTV

Ik zag dat de laatste Eyetv topica behoorlijk outdated waren.
Maar nu was mij de vraag:

Kan ik nog Live-tv kijken met de EyeTv App via 3G netwerk.

Ik heb de Elgato Hybrid aangeschaft. En alles werkt perfect. TV kijken op mijn MBP en het streamen via Wi-Fi (live tv kijken) op de iPhone 3G.

Alleen nu zou het ook handig zijn als dit via 3G netwerk zou kunnen aangezien ik niet altijd op een Wi-Fi netwerk zit aangesloten.

Nu las ik dat er een easteregg in de app zat en die heb ik dan ook uitgeprobeerd. (volgens mij is dit al gefixed). Deze werkt alleen niet.

Is het nog mogelijk om op een andere manier via 3G te kijken?

Ik heb een NIET gejailbreakde iPhone 3G (black 8GB), dus mogelijkheden via Cydia..gaat helaas niet door.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-10, 09:20
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _kay_ Bekijk bericht
Ik zag dat de laatste Eyetv topica behoorlijk outdated waren.
Maar nu was mij de vraag:

Kan ik nog Live-tv kijken met de EyeTv App via 3G netwerk.

Ik heb de Elgato Hybrid aangeschaft. En alles werkt perfect. TV kijken op mijn MBP en het streamen via Wi-Fi (live tv kijken) op de iPhone 3G.

Alleen nu zou het ook handig zijn als dit via 3G netwerk zou kunnen aangezien ik niet altijd op een Wi-Fi netwerk zit aangesloten.

Nu las ik dat er een easteregg in de app zat en die heb ik dan ook uitgeprobeerd. (volgens mij is dit al gefixed). Deze werkt alleen niet.

Is het nog mogelijk om op een andere manier via 3G te kijken?

Ik heb een NIET gejailbreakde iPhone 3G (black 8GB), dus mogelijkheden via Cydia..gaat helaas niet door.

Alvast bedankt!
Je kan via 3G kijken met hun nieuwe webapp die ze een maand geleden hebben uitgebracht. Ik ga sowieso vandaag of morgen eens een handleiding maken over hoe je het nu exact buiten je eigen netwerk kan gebruiken. Er zit namelijk een kleine bug in de webapp en daarom krijgen mensen geen verbinding buiten hun eigen netwerk (3G).
  #3  
Oud 02-01-10, 10:49
_kay_ _kay_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar _kay_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Je kan via 3G kijken met hun nieuwe webapp die ze een maand geleden hebben uitgebracht. Ik ga sowieso vandaag of morgen eens een handleiding maken over hoe je het nu exact buiten je eigen netwerk kan gebruiken. Er zit namelijk een kleine bug in de webapp en daarom krijgen mensen geen verbinding buiten hun eigen netwerk (3G).
Zou wel heel fijn zijn, mocht je dat kunnen uitleggen. Dan kan ik gewoon live tv kijken via 3g in de trein (totdat er nog geen Wi-Fi is-intercity).
  #4  
Oud 02-01-10, 16:53
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _kay_ Bekijk bericht
Zou wel heel fijn zijn, mocht je dat kunnen uitleggen. Dan kan ik gewoon live tv kijken via 3g in de trein (totdat er nog geen Wi-Fi is-intercity).
Zoals beloofd, handleiding is hier te vinden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
EyeTV 3G handleiding Undertaxxx iPhone Apps 12 13-01-10 18:03
Video: EyeTV Hybrid is geweldig. Undertaxxx Muziek, foto & video 4 09-11-09 10:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:53.