AppEvent: Nederlands-Belgische 'AppVentCalendar' discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Frog Als jullie denken dat een mailing list niet nodig, maak ik het wel niet... Als jij daar kan/wil voor zorgen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik wil wel een simpele mailinglist maken als de site MySQL ondersteunt. Dan doe ik ook nog wat voor zo'n goed initiatief.
Laatst gewijzigd door Frog; 29-12-09 om 17:28. |
|
||||
|
||||
Ik zie zelf liever een RSS feed, maar kan via de tweets op twitter.
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Is er hier iemand die tijd heeft en met Photoshop kan werken? Ik zou namelijk dringend een banner moeten maken, maar ik heb nog net iets te veel werk aan de website om dat zelf te doen
En in verband met de mailinglist: deze ga ik niet toevoegen aan de website, omdat de meeste diensten hiervoor geld vragen en omdat daarvoor niet voldoende tijd meer is. Laatst gewijzigd door WDS001; 30-12-09 om 15:08. |
|
|||
|
|||
Oké, jammer dat er geen mailinglist komt. Ik zou eventueel wel een banner kunnen maken (ik heb enkele websites ontworpen en maak regelmatig posters e.d. voor school), maar ik heb het daar toch een beetje te druk voor.
|
|
||||
|
||||
Het is bijna zover! AppEvent start binnen 8 uur en 41 minuten! De eerste applicatie gaan jullie zeker leuk vinden, maar dat geldt even goed voor de 2e
Omstreeks 00:01 wordt de gratis applicatie bekend gemaakt op onze website, AppEvent. Je kan ook op de hoogte blijven via Twitter of de RSS-feed. |
|
||||
|
||||
haha hopelijk heb ik ze allemaal nog niet
alvast een fijn nieuwjaar !
|
||||
|
||||
Vandaag gratis: Python van ontwikkelaar Paul Van Dijk! Gelukkig 2010!
|
|
||||
|
||||
Hij is vet ¡¡¡¡¡¡¡, was idd vergeten hoe leuk snake vroeger was , ben meteen weer "hooked"
|
|||
|
|||
Python is heel erg leuk en ik had het eigenlijk al verwacht dat hij een keer voor zou komen in de AppEvent.
|
|
|||
|
|||
Erg leuk initiatief!
|
|
||||
|
||||
al 2 goede app,s al stukken beter dan 12dagencadeau's ;d
|
|
||||
|
||||
iKitt is de nieuwe gratis applicatie. Echt iets voor Knight Rider fans
|
|
||||
|
||||
we gaan er meteen achteraan .
|
|
||||
|
||||
hahaha naja voor mij is de app niet zo zinvol maar wel leuk
|
|
||||
|
||||
vanmorge in de auto geprobeert , masterlijk
|
|
||||
|
||||
Voor diegenen die graag een mailinglist willen: is dit niet iets dat jullie kan helpen? http://www.feedmailer.net/
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: belgische 3g op 3.1.2 | tricia01 | Jailbreak | 7 | 29-03-11 20:58 |
Nederlands | jelle64 | Unlock [archief] | 5 | 29-05-08 19:27 |
|
|