Tetris discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar het spel Tetris, vroeger had ik Block Drop 2 maar dat ben ik kwijt en is niet meer te vinden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tetris
Ik ben op zoek naar het spel Tetris, vroeger had ik Block Drop 2 maar dat ben ik kwijt en is niet meer te vinden in app store. Is er soms iemand die me kan zeggen of er nog spelletjes zijn zoals tetris graag gratis.
Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb gamebox classics,
deze is gratis en zijn 6 spelletjes in 1 app, en daar zit tetris ook bij |
|
||||
|
||||
Ik ben zelf een groot fan van Tetris van EA-games, kost wat maar dan heb je ook wat
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Credit Card is niet nodig, je kan overal iTunes-kaarten kopen en die "redeemen" (hoe heet dat ook al weer in het Nederlands)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tetris
redeemen = inwisselen
Een leuk en goedkoper alternatief is Cyctris [€0,79] waarbij je de stenen rondom een kolom moet stapelen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|