tom tom discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen heb me gisteren een iphone 3gs aangeschaft en was nu aan het kijken naar de tom tom gps. nu vroeg ik mij af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tom tom
hallo iedereen heb me gisteren een iphone 3gs aangeschaft en was nu aan het kijken naar de tom tom gps. nu vroeg ik mij af of daar kosten bij kwamen kijken en zo ja hoeveel ?
ik heb geen abbonement maar ben proximus pay en go. alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je enige kost is het aankopen van de TomTom app in de appstore. Je hebt er geen internet verbinding voor nodig.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
I krijg iphone niet via bluetooth gepaird met tom tom carkit | djarend | iPhone Navigatie | 21 | 19-12-11 13:26 |
Windows: Tom Tom West Europa blijft in lus downloaden | hebbedingetje | iTunes | 3 | 18-04-11 20:41 |
Waar dient dat gratis Tom Tom carkittool voor?? | herk0039 | iPhone Navigatie | 7 | 26-08-10 01:27 |
Tom Tom programma synchroniseerd niet naar iphone | gromit | iPhone Apps | 4 | 27-03-10 15:01 |
TomTom: Tom Tom schuld van ongewenst dataverkeer (in NL zelf)? | montefeltro | iPhone Navigatie | 13 | 06-03-10 17:21 |
|
|