iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   GSM nummer traceren (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/52181-gsm-nummer-traceren.html)

nylezis 20-01-10 11:29

en heb je het al? ;)

borgqueenx 20-01-10 17:06

Bestaat niet jongens. De overheid zorgt daar wel voor. Alleen hun kunnen dat, en dan alleen waar in de omgeving die telefoon is. Aan de hand van telefoon palen. Ze kunnen niet inbreken in je foon en gps starten ofzo.

*ik probeer alleen teleurstelling te voorkomen*.

Creepy 20-01-10 17:12

Ik heb het programma nog niet in mijn bezit, maar is er iemand aanwezig op het forum die het programma mobile track heeft?

borgqueenx 20-01-10 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creepy (Bericht 407083)
Ik heb het programma nog niet in mijn bezit, maar is er iemand aanwezig op het forum die het programma mobile track heeft?

Laten we een test doen. Als je het programma hebt mag je mijn iphone wel traceren oke? Dan pm ik je wel mijn nummer ;) dan weten we meteen of het werkt:)

ik zal wel ff wat lui die ik ken vragen naar die app.

Edit: nee bestaat niet en heeft niet bestaan. Anders zou hij wel op appshopper of zoiets dergelijks staan denk ik. Google vind ook niets.
Genoeg apps om je eigen iphone terug te vinden, dat wel.

Maar serieus, je kunt niet weten in welke straat iemand zit, zelfs de overheid kan dat niet.

Meestal gaan ze gewoon in de database van je provider loeren, pakken ze bestel gegevens en komen ze voor een bakje koffie bij je thuis.

Creepy 21-01-10 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 407091)
Laten we een test doen. Als je het programma hebt mag je mijn iphone wel traceren oke? Dan pm ik je wel mijn nummer ;) dan weten we meteen of het werkt:)

ik zal wel ff wat lui die ik ken vragen naar die app.

Edit: nee bestaat niet en heeft niet bestaan. Anders zou hij wel op appshopper of zoiets dergelijks staan denk ik. Google vind ook niets.
Genoeg apps om je eigen iphone terug te vinden, dat wel.

Maar serieus, je kunt niet weten in welke straat iemand zit, zelfs de overheid kan dat niet.

Meestal gaan ze gewoon in de database van je provider loeren, pakken ze bestel gegevens en komen ze voor een bakje koffie bij je thuis.

Ik denk dat je wel gelijk hebt, het zou inderdaad te gek voor woorden zijn. Bedankt voor je reactie!!

daveve 21-01-10 12:50

ik heb toch wel degelijk Mobile Track op mijn iPhone staan maar deze werkt ook niet helemaal goed .

Bomans 21-01-10 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveve (Bericht 407348)
ik heb toch wel degelijk Mobile Track op mijn iPhone staan maar deze werkt ook niet helemaal goed .

En vanwaar heb je die dan?

daveve 21-01-10 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 407356)
En vanwaar heb je die dan?

Uit de AppStore. Vind het vreemd kan hem nergens meer vinden in de store

borgqueenx 21-01-10 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveve (Bericht 407363)
Uit de AppStore. Vind het vreemd kan hem nergens meer vinden in de store

Zeker geen jailbreak toegepast? Wil je wat screenshots sturen?

Als je iphone gejailbreakt is zou je het programma kunnen delen...

Iphone3Gs 21-01-10 16:00

Ik heb hem inderdaad ook op me iphone staan maar goed hij werkt niet helemaal goed hoor ik kan vele telefoon nr's invoeren maar ik zie niet waar ze staan.
Het zou ook een klein beetje van te zotten zijn als dit wel zou kunnen.

Creepy 21-01-10 17:06

Gaat het hier om Mobile track?

Ik ben wel een beetje aan het testen gegaan met Google latitude. Me vriendin in me Google account toegevoegd. Als ik dan haar locatie wil bepalen geeft ie de straten om de hoek aan en haar straatnaam dus ook. Dus hij bepaald de locatie zeer nauwkeurig via het gps signaal, neem ik aan.

Google Latitude

borgqueenx 21-01-10 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creepy (Bericht 407424)
Gaat het hier om Mobile track?

Ik ben wel een beetje aan het testen gegaan met Google latitude. Me vriendin in me Google account toegevoegd. Als ik dan haar locatie wil bepalen geeft ie de straten om de hoek aan en haar straatnaam dus ook. Dus hij bepaald de locatie zeer nauwkeurig via het gps signaal, neem ik aan.

Google Latitude

Dat gaat over een ander onderwerp. Niet het traceren van telefoonnummers. Als je vriendin haar locatie niet meer deelt via een app, dan kun je haar niet meer vinden.

Creepy 21-01-10 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 407506)
Dat gaat over een ander onderwerp. Niet het traceren van telefoonnummers. Als je vriendin haar locatie niet meer deelt via een app, dan kun je haar niet meer vinden.

Daar heb je volkomen gelijk in. Zodra ik het programma in mijn bezit heb laat ik het weten.

daveve 21-01-10 21:54

Mobile Track
 
1 Bijlage(n)
Hier een screenshot. Zoals je ziet werkt hij hier en op de iPhone van mijn vriendin.

borgqueenx 21-01-10 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveve (Bericht 407518)
Hier een screenshot. Zoals je ziet werkt hij hier en op de iPhone van mijn vriendin.

Gratis programma, heb je een jailbreak?

glaantje 21-01-10 23:19

Dat is dus die app die je eigen locatie gewoon laat zien


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:40.