//

GSM nummer traceren

GSM nummer traceren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste iphone forum members, Ik heb zojuist te horen gekregen dat je via een programma op de iphone doormiddel van een gsm nummer precies ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-01-10, 03:31
Creepy Creepy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 30
Standaard GSM nummer traceren

Hallo beste iphone forum members,

Ik heb zojuist te horen gekregen dat je via een programma op de iphone doormiddel van een gsm nummer precies kunt traceren waar de persoon zich bevind, ook de straatnaam zou getoond worden. Ik zelf heb via de appstore (cell tracker) gedownload en geïnstalleerd. Maar die geeft alleen maar de plaats aan en postcode.

Is er iemand op dit forum aanwezig die mij kan vertellen om welke applicatie het hier gaat?

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

Creepy

Laatst gewijzigd door Creepy; 17-01-10 om 03:34.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-10, 11:24
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Je weet toch dat dit niet echt werkt maar gewoon je huidige locatie laat zien? Ze gaan er van uit dat je vriend naast je staat en laten dus gewoon jouw locatie zien
  #3  
Oud 17-01-10, 11:31
daveve daveve is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 89
Standaard

Het programma heet Mobile Track.
  #4  
Oud 17-01-10, 12:06
dutchman24 dutchman24 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Bij elk telefoonnummer wat ik invoer zegt het programma dat ie ergens in de buurt van Den-Haag is
  #5  
Oud 17-01-10, 13:13
Creepy Creepy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Je weet toch dat dit niet echt werkt maar gewoon je huidige locatie laat zien? Ze gaan er van uit dat je vriend naast je staat en laten dus gewoon jouw locatie zien
Bedankt voor de reactie. Dit heb ik idd ook zo ervaren met de applicatie cell phone track, maar er schijnt toch een applicatie te zijn die dat wel kan. Maar of het echt waar is ga ik uitzoeken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchman24 Bekijk bericht
Bij elk telefoonnummer wat ik invoer zegt het programma dat ie ergens in de buurt van Den-Haag is
Dat heb ik zo ook ervaren, met het programma sel phone track wat te downloaden is in de app store.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daveve Bekijk bericht
Het programma heet Mobile Track.
Bedankt voor je reactie.

Kan jij mij vertellen waar dit programma te downloaden is?

Misschien van cydia, Icey? Ik ga straks zelf wel even zoeken in de news groepen. Mocht ik mobile track gevonden hebben zal ik mijn ervaring hier zeker met jullie delen.

Laatst gewijzigd door WDS001; 17-01-10 om 13:17. Reden: Edit/MQuote-knop gebruiken aub!
  #6  
Oud 17-01-10, 16:30
daveve daveve is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 89
Standaard

Ik zou toch zweren dat ik hem van de week uit de Appstore vandaan heb , maar kan hem nu ook zelf niet vinden . Ik kreeg een tip op twitter van de iphoneclub dat hij gratis te downloaden was volgens mij.
  #7  
Oud 17-01-10, 18:15
dutchman24 dutchman24 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Weet niet goed waar ik deze moet plaatsen dus dan maar verder op mijn eerdere bericht, hierin zei ik dat bij de app mobile track alles uitkomt in en rond Den-Haag. Nu start ik net appie op en vraag om in winkel in de buurt (iphone mocht mijn lokatie gebruiken) maar dan komt ie weer met winkels in de buurt van Den-Haag. Iemand enig idee of ik misschien een instelling moet wijzigen (heb de iphone ook pas 1 dag)??

EDIT
Kwam net toevallig het antwoord tegen op mijn vraag en voorlopig werkt dit (alleen niet voor de track aplicatie).


Laatst gewijzigd door WDS001; 17-01-10 om 18:44. Reden: Editknop gebruiken aub!
  #8  
Oud 17-01-10, 22:14
Creepy Creepy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchman24 Bekijk bericht
Bij elk telefoonnummer wat ik invoer zegt het programma dat ie ergens in de buurt van Den-Haag is
Heb jij het programma mobile track kunnen vinden, of gebruik je een andere programma?
  #9  
Oud 17-01-10, 22:38
ProGunNL ProGunNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Creepy Bekijk bericht
Heb jij het programma mobile track kunnen vinden, of gebruik je een andere programma?
https://www.youtube.com/watch?v=-3B6f5xNCIE

misschien helpt dit

Laatst gewijzigd door ProGunNL; 17-01-10 om 22:42.
  #10  
Oud 17-01-10, 22:45
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Verstaan jullie dit systeem nu niet? Het laat gewoon je eigen locatie zien (want je vriend staat zogezegd toch naast jou). Staat trouwens ook in de beschrijving van de applicatie:

Citaat:
How does it do this?
Well, it's actually finding your location, but since you are with them, they will think it actually found THEIR location.
Pure geldverspilling dus
  #11  
Oud 17-01-10, 23:20
Creepy Creepy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Verstaan jullie dit systeem nu niet? Het laat gewoon je eigen locatie zien (want je vriend staat zogezegd toch naast jou). Staat trouwens ook in de beschrijving van de applicatie:



Pure geldverspilling dus
Het klopt idd, maar ik wil toch wel eens eigenwijs zijn, het zou natuurlijk te gek voor woorden zijn als we iemand zijn gsm nummer intoetsen en precies weten waar hij of zij zich bevind.

In elk geval, iedereen bedankt voor het meedenken!!
  #12  
Oud 19-01-10, 12:00
Creepy Creepy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 30
Standaard

Ik krijg net te horen van me vriendin dat het toch echt waar blijkt te zijn, haar collega stuurt dat programma vanmiddag aan me door. Zodra ik het tot mijn beschikking heb zal ik het hier met jullie delen.
  #13  
Oud 19-01-10, 12:11
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Het zal me benieuwen, maar ik geloof er niets van.
  #14  
Oud 19-01-10, 12:58
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Natuurlijk kan dit niet, wat denk je zelf!! Je hebt echt veel teveel films gekeken.
Een nummer traceren is alleen iets voor de autoriteiten en zelfs dan is het nog niet zomaar mogelijk.
  #15  
Oud 19-01-10, 15:16
Creepy Creepy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Natuurlijk kan dit niet, wat denk je zelf!! Je hebt echt veel teveel films gekeken.
Een nummer traceren is alleen iets voor de autoriteiten en zelfs dan is het nog niet zomaar mogelijk.
Mijn eerste gedachte hierover is natuurlijk, dit is niet mogelijk, mij vriendin zegt dat ze het zelf ondervonden heeft en dus met eigen ogen heeft gezien. ik geloof het zelf pas als ik het gezien heb. Maar nogmaals mijn eerste ingeving hierover, dit kan niet en is inderdaad voor de autoriteiten. Maar wat er is er nu eigenlijk veilig op de wereld en aan internet, wat kan wel en wat kan niet. De adressen met telefoonnummers van de hoge politici in Den haag verschenen ook op internet en voor iedereen toegankelijk.

Laatst gewijzigd door Creepy; 19-01-10 om 15:23.
  #16  
Oud 19-01-10, 15:42
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Creepy Bekijk bericht
Mijn eerste gedachte hierover is natuurlijk, dit is niet mogelijk, mij vriendin zegt dat ze het zelf ondervonden heeft en dus met eigen ogen heeft gezien.
En nee, geen grapjes over blonde vriendinnen.... Oeps , sorry

Heeft ze dan zelf gezien hoe haar nummer/plaats tevoorschijn kwam?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #17  
Oud 19-01-10, 17:19
Creepy Creepy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
En nee, geen grapjes over blonde vriendinnen.... Oeps , sorry

Heeft ze dan zelf gezien hoe haar nummer/plaats tevoorschijn kwam?

Ze is blond maar het komt uit een potje hahahahahaha. Een collega van haar toetste het nummer van zijn vriendin in, je kreeg precies met een pijltje te zien waar ze op dat moment was, met straat naam en alles erbij. Een anders collega probeerde dat ook met hetzelfde resultaat. Maar goed of het allemaal waar is moet ik zelf ondervinden en ik geloof het pas als ik het zelf zie. Maar waarom zou het niet kunnen alles lijkt te kunnen tegenwoordig.

Laatst gewijzigd door Creepy; 19-01-10 om 17:55.
  #18  
Oud 19-01-10, 17:22
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Niet zo lichtgeraakt Creepy, hij maakte maar een grapje.

Komop met dat programma, ze zouden het vanmiddag toch aan je doorsturen
  #19  
Oud 19-01-10, 17:30
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Creepy Bekijk bericht
Ze is blond maar ze is niet dom, en waarom moet je hier kinderachtig over gaan doen. Een collega van haar toetste het nummer van zijn vriendin in, je kreeg precies met een pijltje te zien waar ze op dat moment was, met straat naam en alles erbij. Een anders collega probeerde dat ook met hetzelfde resultaat. Maar goed of het allemaal waar is moet ik zelf ondervinden en ik geloof het pas als ik het zelf zie. Maar waarom zou het niet kunnen alles lijkt te kunnen tegenwoordig.

blijkbaar zou het sarcasme teken hier goed werken...
  #20  
Oud 19-01-10, 17:51
Creepy Creepy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Niet zo lichtgeraakt Creepy, hij maakte maar een grapje.

Komop met dat programma, ze zouden het vanmiddag toch aan je doorsturen
Nee hoor totaal niet kan er goed tegen en dat moet ook kunnen. Haar collega moet tot 5 uur werken en ik heb avond dienst vanavond dus zal morgen wel worden. Hij ging thuis kijken of het nog zijn pc stond en zou hij het e-mailen naar haar. Zodra ik het programma in mijn bezit heb en op me iphone geïnstalleerd is zal ik in alle eerlijkheid mijn bevindingen mededelen. Ik twijfel er nog aan omdat ik het zelf niet gezien heb. Zodra het programma in mijn bezit is krijgen jullie het zeker. Als het toch nonsens blijkt te zijn ben ik in elk geval een ervaring rijker.

Laatst gewijzigd door Creepy; 19-01-10 om 17:56.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toestemmingsformulier traceren op IMEI nummer T-mobile jellerrr Odido (T-Mobile) 35 23-10-11 22:49
Iphone traceren wouter2190 iPhone algemeen 1 04-09-10 20:56
Locatie iPhone traceren slinky89 iPhone Apps 9 28-08-10 20:34
Windows: imei nummer traceren ? hababam iTunes 1 05-08-08 07:01
GSM nummer verborgen mcvdomoto Archief 1 20-11-07 19:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.