Welke games heb jij? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kon niet direct een topic puur over games vinden, dus vandaar dat ik zelf maar een topic start. Het onderwerp spreekt voor zich...ik ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke games heb jij?
Ik kon niet direct een topic puur over games vinden, dus vandaar dat ik zelf maar een topic start.
Het onderwerp spreekt voor zich...ik ben benieuwd wat jullie allemaal voor mooie games op de iPhone hebben geïnstalleerd. En vooral welke raden jullie anderen aan! Een greep van de games die ik heb: -Taptap revenge 2 en 3 (versie 3 is heel leuk) -Civilization Revolution lite (mooi spel, denk erover om de full versie aan te schaffen) -F.A.S.T. lite (vliegspel met straaljagers) -Trivial Pursuit -Labyrinth -iSjoel (via appEvent) -Dark Nebula (via appEvent) -Let's Golf -Mafia Wars -Touch Rummy (via appEvent) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Addicus
Bejeweled 2 Blades of Fury Blimp BombFactory Brain Challenge 2 Cookiecombo Build-a-lot Canabalt Cooking Star Cooking Dash Cooking Mama Crazy Machine Dactyl Doodlejump Dragons Lair Draw slasher ElevensGems Flight Control Governor of poker Green fingers Touch Rummy Harbor Master Labyrinth 1 Labyrinth 2 Minigore Minisquadron Paradudes Plushed Pocket God Ramp Champ Sallys Spa Sonic Tetris The Creeps Trenches Paperboy Masterbrain N.O.V.A The Deep Avatar Fifa 10 Rope n Fly (Free App A Day . 10) alive-4-ever fieldrunners elf equilibrio i dig it need for speed shift need for speed underground uno monopoly sandstorm
|
|||
|
|||
Ik heb:
33rd Division Cows Space Dark Nebula Fieldrunners Fifa 10 Find it Flightcontrol iGangster Gta isjoel Let`s golf Lock n roll Luckywheel Masterbrain Monopoly Numbrix Papertoss Pipes Romi Sandstorm Spite en Malice Sudoku Supercross The sims 3 Touch Rummy Traffic Rush Wsop En nog wel een zooi maar die speel ik echt al lang niet meer dus het vermelden niet waard |
|
||||
|
||||
dark nebula
33rd division trivial pursuit NFS shift iCopter (blijft verslavend) masterbrain fifa 10 tap tap revenge 3 Cube runner 2 python vector tanks eleven gems paradudes touchrummy isjoel en dan ook nog een hoop in itunes maar niet op mijn iPhone |
|
||||
|
||||
Aera
PayBack Texas Hold'em Everest: hidden expedition Crazy Tanks Lasers Attack from the Dead Virtual Pool Online Defender Chronicles iDracula Minigore Zen Bound Golden Miner Pinball Dreaming 33th Division Spore Tetris FIFA 10 X2 Football Real Football 09 Need for Speed Undercover Need for Speed Shift Gangstar Labyrinth 2 Bomber Online Dinosmash Online Bobby Carrot Forever Bobby Carrot 1 & 2 Flight Control Real Racing Days of Thunder Modern Combat: Sandstorm UNO ZENONIA Wild West Guns Terminator Salvation Real Tennis 09 Platinum Sudoku Platinum Solitaire Asphalt 4 Brain Challenge 1 Ferrari GT: Evolution iBlast Moki Westward Fast & Furious Pink Slip Fast & Furious The Game DOOM Ressurrection Harbor Master Dungeon Defense Stick Wars Tiki Towers X-Plane 9 X-Plane Helicopter X-plane Arilainer X-plane Carrier Bomberman Touch 2 volcano Doodle Jump iCopter EDGE MiniSquadron PACMAN REMIX 7 cities Star Defense Music-Quiz Enigmo Nanosaur 2 TOP GUN AutoMangle iSjoel Super Monkey Ball 1 Super Monkey Ball 2 Leaf Trombone I am T-Pain Fieldrunners The Creeps Quick Draw iSamurai Bluetooth Crash Bandicoot Pipe Mania Hero of Sparta Avatar Battleship BoomBrigade Castle Frenzy Castle Warriors COD Zombies Connect 4 Ice Age Siberian Striker The Simpsons Arcade (FLOP) ShrekKarting NFL 2010 NOVA Skater Nation Trivial Pursuit
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black ~ Dormituri te salutant ~ Laatst gewijzigd door Bordyl; 19-01-10 om 22:05. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: App Store Programma's
|
|
||||
|
||||
Nick Chase
Sol Free Bejeweled 2 JewelQuest CookingQuest Find It Titanic 7Cities ElevensGems Let's golf Paradudes Fastlane Flightcontrol Classics Bounce on Fun Factory Puzzle Bobble Paper Toss Touch Pets iSjoel iGangster TouchRummy Bombfactory Cookiecombo Profiler Sjoelen Women's murder club Boxed in 2 |
|
||||
|
||||
Op mijn iPhone en in iTunes staan er te veel, maar hier vind je een mooie top 10: De Top 10 beste iPhone-applicaties 2009 van iMario - iPhone - iPhoneclub.nl
|
|
|||
|
|||
Blades of fury: mooie afwerking,goede besturing en wie graag tekken ofzo speelt is dit wel een aanrader.
N.O.V.A ; één van de beste games op de iphone. Normaal gezien speel ik zo'n games niet graag maar deze ligt mij echt wel, mooie afwerking ook en alsook alweer heel goede besturing. Avatar; ik vond de film al toppie en de game is ook echt wel super.Alsook mooie afwerking alweer en goeie besturing en echt amusant om te spelen. Need for speed shift; auto's tunen, je bent ervoor of niet,goeie besturing ook. Dungeon hunter; super game met alsook mooie afwerking en heel goeie besturing. De debk ik bijna enige game die ook al heb uitgespeeld. Let's golf; leuke en goeie golf game. Alien swarm; zoals vroeger in het luna park. Golden axe; besturing mss klein beetje minder maar de game is een ouwe getrouwe en eentje die ik vroeger veel heb gespeeld. puzzlebobble; schitterende en verslavend. Real tennis; goede game en goeie besturing. Streets of rage; non stop andere afkloppen in deze alombekende game van sega. GTA;ctw; normaal gezien ook niet meteen iets voor mij maar toch aan gewaagd en heel tevreden van.Alleen de graphics konden beter maar dit dan de pret niet bederven. Ramp champ; haha,net zoals op de kermis een erg funny game en verslavend. Tetris; hoef ik geen uitleg bij te geven denk ik . Ik heb nog veel meer andere games maar dit zijn zowat de allerbeste vind ik. |
|
|||
|
|||
Gangstar Rio
Fifa 13 Gangstar Vegas N.O.V.A 3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke Ipad heb jij? | Guest-20190430163756 | iPad algemeen | 357 | 22-01-11 01:07 |
welke folders heb jij? | ajaxjim | iPhone Apps | 6 | 24-08-10 12:46 |
Welke ipad heb jij? | Guest-20190430163756 | Archief | 1 | 28-04-10 14:54 |
Welke iphone 3g heb jij? | blaugrana | Chat en geruchten | 46 | 09-11-09 20:39 |
Welke versie heb jij ? | darkmanx | Chat en geruchten | 31 | 01-04-08 18:25 |
|
|