iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   uitzending gemist via TV landscape (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/52798-uitzending-gemist-via-tv-landscape.html)

emonty 26-01-10 11:41

uitzending gemist via TV landscape
 
Heeft iemand Uitzending gemist op de TV werkend?
Bij mij lukt het wel maar krijg het in geen mogelijkheid in landscape. Zou leuk zijn want er staan ook hele films op. Alle andere apps lukken prima met de TV-out kabel en heb verschillende proggies geprobeerd voor de tv-out functie.
Momenteel gebruik ik tv out tuner, je kunt er alles mee configureren voor landscape en portrait, heb alle instellingen geprobeerd maar filmpjes in uitzending gemist krijg ik niet in landscape.

Bedankt alvast!!

kuotje 26-01-10 12:01

Wat raar, bij mij komen ze juist alleen in landscape-mode ?

Heb je uit Cydia mss een Rotation Inhibitor?


edit: ik lees nu het verborgen stukje op de TV :)

emonty 26-01-10 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 409069)
Wat raar, bij mij komen ze juist alleen in landscape-mode ?

Heb je uit Cydia mss een Rotation Inhibitor?


edit: ik lees nu het verborgen stukje op de TV :)

Hoi,

Nee die Rotation Inhibitor heb ik niet, is die nodig?

kuotje 26-01-10 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door emonty (Bericht 409071)
Hoi,

Nee die Rotation Inhibitor heb ik niet, is die nodig?


nee juist niet, daarmee kun je de landscape mode in/uitschakelen. Aangezien jij het niet hebt, weet ik het ook niet echt.

emonty 26-01-10 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 409074)
nee juist niet, daarmee kun je de landscape mode in/uitschakelen. Aangezien jij het niet hebt, weet ik het ook niet echt.

Ja vreemd alles werkt behalve filmpjes op uitzending gemist :confused::confused:

DKKKK 26-01-10 12:32

Bij mij werkt dat gewoon met Landscape TV Out. Al tijdje niet meer gebruikt omdat ik opnieuw de schermgrootte en positie moet configureren, grr.

Hunter 27-01-10 08:36

Landscape werkt goed, behalve met uitzending gemist bij mij.
Heb ook diverse instellingen geprobeerd maar nog niet werkend gekregen.

DKKKK 27-01-10 12:35

Jullie gebruiken wel Landscape TV Out? Ik heb trouwens wel een originele kabel.

maxwaters 10-02-10 23:50

bericht van de website, omroep.nl, over dit onderwerp:

Sjoerd Tieleman schreef op 5 January 2010 om 10:02:
@ allen,

Het is de bedoeling om binnen een maand een update klaar te hebben. Daar worden een aantal bugs in opgelost (zoals de TV-out optie) en kijken we of we de performance van de applicatie en de zoekfunctie kunnen verbeteren.
Na die update gaan we kijken welke andere nieuwe functies we gaan inbouwen en of we het beschikbare archief kunnen vergroten.

Vriendelijke groet,

Sjoerd.

en verder

Sjoerd Tieleman schreef op 8 February 2010 om 10:10:
Ha Evert,

Zoals hierboven in mijn reactie staat: de update zal de TV-out optie bevatten. Als alles meezit dienen we hem deze week in.

Vriendelijke groet,
Sjoerd Tieleman.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:10.