uitzending gemist via TV landscape discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand Uitzending gemist op de TV werkend? Bij mij lukt het wel maar krijg het in geen mogelijkheid in landscape. Zou leuk zijn want ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
uitzending gemist via TV landscape
Heeft iemand Uitzending gemist op de TV werkend?
Bij mij lukt het wel maar krijg het in geen mogelijkheid in landscape. Zou leuk zijn want er staan ook hele films op. Alle andere apps lukken prima met de TV-out kabel en heb verschillende proggies geprobeerd voor de tv-out functie. Momenteel gebruik ik tv out tuner, je kunt er alles mee configureren voor landscape en portrait, heb alle instellingen geprobeerd maar filmpjes in uitzending gemist krijg ik niet in landscape. Bedankt alvast!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat raar, bij mij komen ze juist alleen in landscape-mode ?
Heb je uit Cydia mss een Rotation Inhibitor? edit: ik lees nu het verborgen stukje op de TV
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt dat gewoon met Landscape TV Out. Al tijdje niet meer gebruikt omdat ik opnieuw de schermgrootte en positie moet configureren, grr.
|
|
||||
|
||||
Landscape werkt goed, behalve met uitzending gemist bij mij.
Heb ook diverse instellingen geprobeerd maar nog niet werkend gekregen. |
|
|||
|
|||
Jullie gebruiken wel Landscape TV Out? Ik heb trouwens wel een originele kabel.
|
|
|||
|
|||
bericht van de website, omroep.nl, over dit onderwerp:
Sjoerd Tieleman schreef op 5 January 2010 om 10:02: @ allen, Het is de bedoeling om binnen een maand een update klaar te hebben. Daar worden een aantal bugs in opgelost (zoals de TV-out optie) en kijken we of we de performance van de applicatie en de zoekfunctie kunnen verbeteren. Na die update gaan we kijken welke andere nieuwe functies we gaan inbouwen en of we het beschikbare archief kunnen vergroten. Vriendelijke groet, Sjoerd. en verder Sjoerd Tieleman schreef op 8 February 2010 om 10:10: Ha Evert, Zoals hierboven in mijn reactie staat: de update zal de TV-out optie bevatten. Als alles meezit dienen we hem deze week in. Vriendelijke groet, Sjoerd Tieleman. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitzending gemist App | mathphone | iPhone Apps | 0 | 25-05-11 19:56 |
Video: Uitzending gemist downloaden | WDJ | Muziek, foto & video | 3 | 18-11-10 16:46 |
Uitzending Gemist | Dash8 | iPhone Apps | 165 | 08-07-10 21:20 |
|
|