Uitzending Gemist discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou heel graag uitzending gemist.nl willen kijken op mijn iphone, bestaat hier al een mogelijkheid voor?Groet,Dash8...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitzending gemist
Ik zou heel graag uitzending gemist.nl willen kijken op mijn iphone, bestaat hier al een mogelijkheid voor?Groet,Dash8
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet wel dat op de website van uitzendinggemist.nl de mogelijkheid biedt om fragmenten te bekijken in Quicktimer.
Ik kan het zelf helaas niet uit testen... |
|
||||
|
||||
Nee op het moment nog geen mogelijk heid voor of uitzendinggemist.nl moet z'n site iPhone/iPod Compactible maken
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
gek ze streamen wel in quicktime, dat ondrsteunt toch iphone.
krijg wel het quicktime logo maar geen filmpje |
|
|||
|
|||
Uitzendinggemist, NOS nieuws, het zou allemaal supervet zijn om te kunnen zien. Denk dat het gewoon een kwestie van wachten is.
komt wel, maar is er nog niet |
|
||||
|
||||
lijkt me wel erg handig even savonds in bed programaatje kijken
|
|
|||
|
|||
is er niemand op het idee gekomen om even te mailen naar de nos/publieke omroep met deze vraag?
|
|
||||
|
||||
Zou inderdaad erg lekker zijn, in bed nog even snel journaal kijken.
Komt er denk ik wel, maar het zal nog wel even duren (zoals zoveel bij de publieke omroep).
|
|||
|
|||
Citaat:
alles staat erop. Ik heb een test gedaan met een filmpje dat ik er zelf heb opgezet, en deze in via zoeken gewoon te vinden. contrabanda bloemendaal. |
|
||||
|
||||
Ik heb UitzendingGemist een mailtje gestuurd, nu maar afwachten wat ze antwoorden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dacht het niet ze zenden al in quicktime helaas niet voor iphone
|
|
||||
|
||||
Geachte heer *sNicker* (),
In het najaar komt er een mobiele applicatie voor Uitzending Gemist. En daar zal direct, of iets daarna ook een iphoneversie van komen. Anouk Monté, Webredactie Omroep.nl |
|
|||
|
|||
Dat is heel erg mooi nieuws, het najaar mag van mij nu al komen
|
|
||||
|
||||
heel goed daar wacht ik op!
|
|
|||
|
|||
bij mij is het al najaar...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is het al najaar?
|
||||
|
||||
ik zag gisteren bij het journaal dat het zou moeten werken, maar ik krijg het niet aan de praat. Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Je kan deze "feed://feeds.nos.nl/journaal?format=xml" link toevoegen aan je itunes podcast of direct in je safari invoeren en dan het laatste 8 uur nieuws zien op je iphone.
gr, Elflogo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitzending gemist App | mathphone | iPhone Apps | 0 | 25-05-11 19:56 |
Video: Uitzending gemist downloaden | WDJ | Muziek, foto & video | 3 | 18-11-10 16:46 |
uitzending gemist via TV landscape | emonty | iPhone Apps | 8 | 11-02-10 00:50 |
|
|