Uitzending Gemist discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, Ik krijg bij uitzendinggemist na lang laden wel geluid, maar geen beeld. Bij you tube laat hij helemaal niets zien, ook geen gevonden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hallo allemaal,
Ik krijg bij uitzendinggemist na lang laden wel geluid, maar geen beeld. Bij you tube laat hij helemaal niets zien, ook geen gevonden filmpjes of meest bekeken als ik heb gezocht op een bepaalde term. Iemand ideeen. De nieuwste firmware staat erop. Alvast bedankt! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk slechte daardoor langzame internet verbinding, probeer het eens met Wi-Fi.
|
|
|||
|
|||
klopt!! bedankt..
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Op dit moment ben ik op de Dominicaanse Republiek. Ik heb volledige Wi-Fi maar het lukt niet om het journaal, uitz. gemist en you tube te kijken. Wie kan mij aub helpen
|
|
|||
|
|||
hallo,
ik krijg geen beeld via de tv out ik heb de instellingen nagelopen. kan dit probleem veroorzaakt worden doordat ik via de Dexim kijk en niet via de apple kabel? iemand een idee? |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitzending gemist App | mathphone | iPhone Apps | 0 | 25-05-11 19:56 |
Video: Uitzending gemist downloaden | WDJ | Muziek, foto & video | 3 | 18-11-10 16:46 |
uitzending gemist via TV landscape | emonty | iPhone Apps | 8 | 11-02-10 00:50 |
|
|