Uitzending Gemist discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) // Diverse discussies samengevoegd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
// Diverse discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Lekker studio sport kijken op de iphone .
|
|
|||
|
|||
Wanneer komt ie nou toch? Ik word met de dag benieuwder!
|
|
|||
|
|||
Andere applicaties worden altijd binnen een paar dagen gekeurd. Deze app is er na 6 weken nog niet. Ik denk dat 'ie niet meer komt...
|
|
|||
|
|||
Dit bericht staat op hun twitter:TV Gemist is nu beschikbaar in appstore!10:31 AM Aug 5th from web.
|
|
|||
|
|||
Ik ga gelijk ff checken
ow haha ik dacht ff dat het om uitzending gemist ging haha, hoef niet te checken dus tv gemist schijnt troep te zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
oeps idd verkeerd gelezen, tis nog vroeg
|
|
|||
|
|||
wat een prullie app is dat tv gemist. Ik wil de echte uitzending gemist is er al info wanneer die nou eindelijk een keer komt? ben net terug van 3 weken vakantie, en daarvoor hoorde ik ook al dat hij "snel" zou komen.
|
|
|||
|
|||
Van de gemist twitter:
"Update voor iPhone-bezitters. Wij wachten nog op goedkeuring van Apple voor de Uitzending Gemist-applicatie." De 10e getwitterd op de officiele uitzending gemist twitterpage: Uitzending Gemist (Gemist) on Twitter |
|
|||
|
|||
mag ff duren
|
|
|||
|
|||
Nog steeds niet
Zijn ze met de goed keuring in slaap gevallen bij apple |
|
||||
|
||||
Het duurt mij allemaal ook erg lang. Zou bijna het zelfde doen als die kerel op de frontpage met z'n iPhone.
Gelukkig maar dat ik geen wapen heb, en nog genoeg apps heb die ik wel kan waarderen. |
|
|||
|
|||
Inmiddels nog steeds geen app..
|
|
|||
|
|||
*zucht*
|
|
|||
|
|||
Geloof er niks van dat ie nog komt .
|
|
|||
|
|||
pffff duurt erg lang idd :s
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is uitzending gemist gewoon niet goedgekeurd omdat het teveel data zou verbruiken.
|
|
|||
|
|||
deze aplicatie bestaat wel ik heb hem op de iphone staan,toets bij app store zoeken mobinews prijs 2,99
|
|
||||
|
||||
hmm wel een soortgelijke App idd. Maar is het overeenkomstig?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitzending gemist App | mathphone | iPhone Apps | 0 | 25-05-11 19:56 |
Video: Uitzending gemist downloaden | WDJ | Muziek, foto & video | 3 | 18-11-10 16:46 |
uitzending gemist via TV landscape | emonty | iPhone Apps | 8 | 11-02-10 00:50 |
|
|