Uitzending Gemist discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door elflogo Je kan deze "feed://feeds.nos.nl/journaal?format=xml" link toevoegen aan je itunes podcast of direct in je safari invoeren en dan het laatste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
evengoed bedankt voor deze tip |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoe voeg ik die feed toe in iTunes dan?
|
|
|||
|
|||
Itunes > advanced > subscribe to podcast >url "feed://feeds.nos.nl/journaal?format=xml" invoeren.
gr, |
|
|||
|
|||
Nice!
Nu nog uitzendinggemist!! |
|
||||
|
||||
Ik heb na enig zoeken op de site NOS | Mobiel de mobiele applicatie gevonden. Deze is echter nog niet geschikt voor de iPhone. Er staat wel dat die gaat volgen.
Dus nog maar even geduld hebben ben ik bang.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Klopt maar ik las dus iets dat apple misschien niet aan de flash wil omdat dat ze inkomsten scheelt dus dan zou het idd anders moeten worden ingezet of specifiek flash toestaan in bepaalde (betaal ) apps
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
werkt goed zeg! hebben jullie nog meer van die leuke 'links' om toe te voegen aan de podcast?
edit: heb al wat gevonden, maar nu loop ik blijkbaar tegen de limiet van 'maar' 9 pagina's aan, kan geen iconen meer toevoegen, tenzij ik wat verwijder. jammer..... Laatst gewijzigd door mneerhout; 02-10-08 om 01:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb geen links naar podcasts op m'n springboard staan. Zou opzich nog geen verkeerd idee zijn zeg! Een icoontje van 8 uur nieuws op je springboard en dat je erop drukt en het filmpje start meteen. (zoiets is toch niet mogelijk ofwel?) Ah ok als webclip heb ik hem nu ja maar dan kom je op een site en moet je nog 2x klikken voordat het nieuws begint en heeft de webclip geen mooi icoontje. Laatst gewijzigd door M1ch3l; 02-10-08 om 13:35. |
|
|||
|
|||
Is er ook een mogelijkheid de links v/d podcasts in iTunes te achterhalen, zodat ik on the run op dezelfde manier een pauw n witteman kan kijken in safari?
|
|
|||
|
|||
It was made known today that Adobe Flash would be coming to the iPhone soon. This was made clear by the Sr. Director of Adobe Systems, however, it is up to Apple when Flash will actually appear on the device.
We've also learned that Flash for the iPhone will be a closed platform and that once Apple decides it's go time, we will see a Flash player for the mobile phone very soon. This will mean that websites designed in Flash will be available for viewing on the iPhone. This has been one of the biggest complaint's regarding what the device lacks. However, since most mobile phones do not have very speedy processors, Flash may seriously bog down the iPhone's performance. But, I guess we'll just have to wait and see how it handles with some of the more Flash-intensive sites out there. [via iPhone Atlas] |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Pauw en Witteman:
deze url invoeen in safari: feed://feeds.feedburner.com/penw gr, Elflogo |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er ook zoiets mogelijk met studio sport? Dat zou geweldig zijn
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat PODCASTER geprobeerd. Ik heb namelijk het probleem dat als ik 's morgens in de trein het nieuws wil kijken dit af en toe uitvalt i.v.m. terugschakelen naar UTMS/GPRS. Ik dacht, dan doe ik gewoon via Wi-Fi de poscast (NOS nieuws) downloaden en bekijken als podcast
Dit lukt me echter niet. Heeft misschien hier iemand ervaringen mee? (voor diegene die niet weten wat podcaster is: het is het opslaan van podcasts zoals je via iTunes kan doen, maar dan zonder kabeltje (dus via air) |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitzending gemist App | mathphone | iPhone Apps | 0 | 25-05-11 19:56 |
Video: Uitzending gemist downloaden | WDJ | Muziek, foto & video | 3 | 18-11-10 16:46 |
uitzending gemist via TV landscape | emonty | iPhone Apps | 8 | 11-02-10 00:50 |
|
|