Uitzending Gemist discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door elflogo Pauw en Witteman: deze url invoeen in safari: feed://feeds.feedburner.com/penw gr, Elflogo thx, Grtz hans...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
En nu ook de wereld draait door!:
feed://feeds.feedburner.com/dwdd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nogmaals, Hoe vind je deze feeds?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oké, danjewel. Niet gezien.
|
|
|||
|
|||
Bestaat er ook een feed voor de lama's?
|
|
|||
|
|||
krijg deze tekst ,, deze film kan niet worden afgespeeld. ,,NOS doet t niet dus,, wie o wie weet hoe dit kan ,,
|
|
|||
|
|||
Leuk hoor die feeds maar dit zijn korte stukjes, niet het echte werk zoals op uitzendinggemist.nl
Ik heb iets gevonden en wat geprutst en nu kan ik dus de volledige uitzendinggemist videos bekijken op m`n iphone. Getest met wi-fi, 3G zou ook moeten werken. Ik zal vanavond een post maken met de uitleg zodat ieder1 gratis uitzendinggemist.nl op z`n iPhone kan kijken. (Het is wel met een omweg maar het werkt ) Laatst gewijzigd door flann; 14-10-08 om 17:00. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit.
|
|
|||
|
|||
kom op dan?!!
|
|
||||
|
||||
ik kan niet wachten!
|
|
||||
|
||||
Als het Flann lukt krijgt hij waarschijnlijk in 1 x de status guru achter zijn naam ;-)
Ik ben er klaar voor!! Moet nog wat afleveringetjes kijken,dus kan niet wachten.. offtopic: Alvast 10 kudo's voor jou
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2 Laatst gewijzigd door marcoryn; 14-10-08 om 20:22. |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd
|
|
|||
|
|||
me 2
we leggen de druk-ladder ietsjes omhoog! |
|
|||
|
|||
Ik vind het wel avond nu ;-)
Ben heel benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. |
|
||||
|
||||
nog geen nieuws?
|
|
|||
|
|||
Vol verwachting (nog steeds) klopt ons hart !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitzending gemist App | mathphone | iPhone Apps | 0 | 25-05-11 19:56 |
Video: Uitzending gemist downloaden | WDJ | Muziek, foto & video | 3 | 18-11-10 16:46 |
uitzending gemist via TV landscape | emonty | iPhone Apps | 8 | 11-02-10 00:50 |
|
|