Itunes wachtwoord discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik krijg sinds een paar dagen elke keer het schermpje te zien waar je je itunes wachtwoord moet invoeren. Het gaat niet om het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Itunes wachtwoord
Hey,
Ik krijg sinds een paar dagen elke keer het schermpje te zien waar je je itunes wachtwoord moet invoeren. Het gaat niet om het wachtwoord schermpje in de Appstore want ik snap waarom dat is.. maar ook als ik bijvoorbeeld een spelletje open die gebruik maakt van internet dan krijg ik het wachtwoord schermpje.. Niet altijd maar toch wel zeker 5x per dag.. Komt dit bekend voor bij jullie? thanks edit: ik zie dat ik in het verkeerde subforum zit. Kan mn topic nog verplaatst worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst
|
|
||||
|
||||
Heb je een 'password' app als Lockdown of iets dergelijks geïnstalleerd? Kijk anders daar even bij de instellingen..
|
|||
|
|||
Ik had er ook last van dat je een wachtwoord in moet voeren, moet je de ipod/iphone herstellen dan is het probleem verholpen(bij mij wel)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
MIsschien kan je even een screenshot posten?
|
|
|||
|
|||
Is dit probleem inmiddels opgelost, heb nl sinds enkele dagen precies hetzelfde... Wat bedoelen jullie met een 'herstel aktie' ? Een reset of terug naar fabr. instellingen?
|
|
|||
|
|||
Je kan eerst proberen om hem in dvu mode te zetten, als het dan nog niet verholpen is zal je een reset moet maken naar de fabriek instellingen.
|
|
|||
|
|||
Hmmm, klinkt behoorlijk rigoreus...Ik wacht nog heel even af of 't weer net zo verdwijnt als dat 't opkwam. Thnx
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik weet wat er aan de hand was. Ik wilde updates van de appstore installeren terwijl ik ergens was met slecht bereik. De apps waren hidden ivm Poof. De iphone wilde dus steeds connecten met de appstore, en vroeg daarom steeds om mijn wachtwoord.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone vraagt constant om itunes wachtwoord | nvaltena | iPhone Apps | 11 | 07-06-11 19:00 |
iTunes-wachtwoord van oude gebruiker voor Apps-Updaten | lerwin | iPhone Apps | 11 | 25-01-11 12:21 |
Windows: iTunes-wachtwoord melding | LJArnoud | iTunes | 3 | 24-07-09 22:37 |
Mac OS X: nieuw wachtwoord in ITunes instellen | iHansD | iTunes | 1 | 17-11-08 19:45 |
Wachtwoord | thadan | Archief | 3 | 23-08-08 16:34 |
|
|