Poker discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Ik ben zoals vele hier verslaafd aan mijn iPhone. Daarnaast ben ik gek op het spelletje poker. Wat vinden jullie het beste poker spel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Poker
Hi
Ik ben zoals vele hier verslaafd aan mijn iPhone. Daarnaast ben ik gek op het spelletje poker. Wat vinden jullie het beste poker spel voor de iPhone?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen pokerfans hier?
|
|
|||
|
|||
Omdat ik altijd veel om geld gespeeld heb weet het spelen om fiches en/of tegen de computer me niet echt te boeien. Zou geweldig zijn als 1 van de grote pokersites een app lanceert (zal wel niet mogen/kunnen). Dan kan ik gewoon op de bank bij mijn vriendin ofzo een toernooitje spelen zonder een laptop op mijn schoot (heb ik ook niet trouwens ).
|
|
|||
|
|||
Ik heb Holdem, ben er wel tevreden mee.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Texas Hold'm van Apple zelf.
|
|
|||
|
|||
Real money op iphone zie ik nog niet direct gebeuren . Alhoewel ik er ook op wacht .
|
|
||||
|
||||
Persoonlijk vind ik Zynga poker echt super kan meteen online spelen werkt goed en is stabiel ik en m'n vrienden spelen het altijd online met elkaar
|
|
||||
|
||||
Die van WSOP is erg goed.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
poker | bloemenwinkel | iPhone Games | 4 | 09-02-13 18:30 |
Live Poker | Mikeeeay | iPhone Apps | 13 | 06-09-09 16:52 |
Theta Poker | Cherrim | Archief | 1 | 01-01-09 23:02 |
Live Poker | Can2 | iPhone Apps | 1 | 25-12-08 13:47 |
|
|