Problemen met eBuddy Pro discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg sinds een paar dagen het volgende te zien als ik op eBuddy: Foutmelding Kon niet inloggen (server verbinding mislukte), probeer het s.v.p. opnieuw. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met eBuddy Pro
Ik krijg sinds een paar dagen het volgende te zien als ik op eBuddy:
Foutmelding Kon niet inloggen (server verbinding mislukte), probeer het s.v.p. opnieuw. Kreeg ook een keer iets met server en allerlij getalletjes, kon toen alleen op dismiss drukken. heb daarnaast ebuddy 2 keer opnieuw geinstaleert, ook een keer nieuwe ebuddy aangemaakt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik kan ook niet inloggen! net app geinstalleerd en het lukt niet, steeds foutmelding
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem?
|
|
|||
|
|||
denk het, lukt nog steeds niet, app opnieuw geïnstalleerd maar blijft zelfde probleem..
kan me wel aanmelden met hotmail maar met gmail krijg ik die foutmelding... iemand die weet hoe dat komt??? Laatst gewijzigd door King1987; 18-10-09 om 14:06. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Als ik e-buddy opstart valt de app na 5 seconden weg en kom ik weer op het home-screen.... Ander probleem maar hierdoor krijg ik het niet meer opgestart, meer mensen deze ervaring?
Restarten helpt niet. |
|
|||
|
|||
Update beschikbaar, lost het probleem op!
|
|
|||
|
|||
Ebuddy probleem
Hallo,
Telkens als ik inlog bij ebuddy heet ik: Heey, als ik dat verander en keer daarna weer aanmeld heet ik weer Heey. Dit begint nu zwaar vervelend te worden/ Weet iemand daar misschien een oplossing voor? b.v.d. Gr. Anco |
|
|||
|
|||
je moet uw voornaam veranderen van uw .NET account van windows live
hij pakt namelijk deze voornaam als standaard heb ook zitten zoeken daarnaar maar toen ik dit probeerde werkte het |
|
|||
|
|||
Hoe kan dat want ik heb een @gmail.com en dan gewoon windows live en bij gmail heet ik gewoon Anco en niet Heey
|
|
|||
|
|||
Ebuddy
Hallo, Ik heb een iphone 3GS Jailbreak en heb Ebuddy er op gezet via de appstore, alleen ik krijg vaak berichten van contactpersonen van ' check mij op deze foto' wat je ook wel gewoon op msn krijgt zeg maar, die heb ik nooit geopend natuurlijk. Alleen ik krijg nu bijna elke dag iets van 50 berichten in mijn Inbox van postmaster... dat die 50 berichten niet zijn aangekomen.
Ik denk zelf dat dat dus te maken heeft met dat gedoe bij ebuddy. Heeft iemand dit probleem misschien ook of kan iemand mij hiermee helpen, want het is niet echt fijn als je elke dag 50 berichten in de inbox hebt staan. |
|
||||
|
||||
volgens mij heb je dan ergens bij Push, je email ingevoerd ja.
|
|||
|
|||
hmm hoe kom ik hier vanaf
|
|
||||
|
||||
Ik twijfel tussen Beejive en eBuddy Pro, maar kan echt niet kiezen. En ze zijn net beide afgeprijsd!
Vreet eBuddy nog steeds zo aan je batterij? |
|
|||
|
|||
eBuddy Pro login error
Hi
Ik krijg al 15 min lang een error bericht van dat ik geen internet verbinding heb. Werkt/doet eBuddy het wel bij jullie? Hij deed rond een uur of 6 nog wel maar nadat ik backgrounder had geinstalleerd zo'n 20 min geleden doet eBuddy het niet. Zou dat wellicht te maken kunnen hebben met dit probleem? Edit: topic mag verwijdert worden, het werkt weer. // Timmeh_ Ik laat m nog even open, blijkbaar hebben meerdere hetzelfde probleem
I got eyes on my wallet Apple, I ain't no a mere blind consumer who buys every stuff you dump on da market Laatst gewijzigd door Timmeh_; 08-03-10 om 11:27. Reden: werkt weer... |
|
|||
|
|||
Heb van gisteren hetzelfde probleem. Krijg dezelfde melding dat er geen internet beschikbaar is. :s
|
|
||||
|
||||
Ik ben 24/7 ingelogd bij eBuddy en werd er gisteravond ook uit geflikkerd en kon me niet meer aanmelden omdat ik zogenaamd geen internet verbinding had.
Nu werkt alles weer, dus blijkbaar lag eBuddy ff plat. |
|
|||
|
|||
Hier ook het zelfde probleem, maar hier werkt het nog steeds niet.
|
|
|||
|
|||
Heb de app gewist en erna weer terug gedownload, werkt weer perfect.
Misschien even hetzelfde doen diegene die problemen hebben? |
|
|||
|
|||
Dankje Kurtje, het heeft geholpen
|
|
|||
|
|||
Hier dezelfde problemen ik kan al 2 dagen niet meer op ebuddy pro, herinstallatie helpt hier niet....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WLM of eBuddy Pro? | Westwood | iPhone Apps | 0 | 26-12-10 00:07 |
Ebuddy PRO | Novarion | iPhone Apps | 2 | 29-06-10 16:21 |
Ebuddy pro ios4 | kevinsch1993 | iPhone Apps | 1 | 24-06-10 00:35 |
|
|