Sterrenhemel 3gS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand of een app is in de appstore waar je de sterrenhemel mee zien? Zoals de sterrebeelden en planeten. Ja heb er al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Sterrenhemel 3gS
Weet er iemand of een app is in de appstore waar je de sterrenhemel mee zien? Zoals de sterrebeelden en planeten. Ja heb er al paar gevonden maar zou er 1 tje zijn die gebruik maakt van het compass in de 3GS zodat als de iphone naar boven richt of draait het beeld van de sterrenhemel meedraait? Voor de sterren gemakkelijk de kunnen identificeren. Bijvoorbeeld richt je iphone naar boven naar een bepaald sterrenbeeld en je zo kan zien wat er daar allemaal zit? Een vriend van me heeft zoiets op zijn htc hero uit de androidstore en nu vraag ik me af of appstore ook zoiets heeft0
Thx LeClair |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er zijn er heel veel, een goede gratis app is "Planets". Maar ik weet niet of die alles kan dat je wil, ik gebruik planets vooral om de draaiende aarde aan andere mensen te laten zien
|
|
||||
|
||||
Ok heb ondertussen zoiets al gevonden denk ik. Starmaps uit de appstore. Iemand dit al getest op een iphone 3gs?
Of anders iemand een gratis app die hetzelfde doet LeClair |
|
||||
|
||||
volgens mij bedoel je deze:
Star Walk - 5 stars astronomy guide voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
|
|||
|
|||
Ik gebruik zowel Star Walk als SkyGazer. Beide zijn leuk en goed om te gebruiken, waarbij star walk wat 'uitbundiger' is qua interface, maar SkyGazer wat overzichtelijker. Heb van beide veel lol, maar gebruik SkyGazer het vaakst.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb ik al gedownload is idd een leuke app maar draait niet mee met mijn iphone 3gs. dus je weet nooit echt precies naar waar en wat je kijkt LeClair |
|
||||
|
||||
Citaat:
Jouw starwalk is idd bijna hetzelfde als starmaps alleen minder prijzig. Zal ik eens proberen Thx LeClair |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
|
|