race fiets app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een iphone app waarmee: 1. (race) fiets trainingschema's kunnen worden ontworpen (bv webbased) 2. deze webbased schema's vervolgens na inladen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
race fiets app
Ik ben op zoek naar een iphone app waarmee:
1. (race) fiets trainingschema's kunnen worden ontworpen (bv webbased) 2. deze webbased schema's vervolgens na inladen in de iphone met een daadwerkelijk verreden track kunnen worden vergeleken (gemiddelde snelheid, cadans, afgelegde afstand, etc. 3. waarna het volgende trainingsschema weer kan worden bijgesteld op basis van de actuele resultaten. Bestaat zoiets? mvg Iemke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja, dat heb ik ook nodig! zal wel heel mooi zijn!
|
|
|||
|
|||
ik dacht dat er wel een app voor was
zou zeggen zoek een in itunes |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je dit ook wel zo'n beetje met @Runkeeper doen. Gebruik dit zelf voor hardlopen en geeft mooie resultaten die online ook te raadplegen zijn. (Nu ook met fitnesreports). Proberen van de lite versie kan natuurlijk nooit kwaad.
RunKeeper | Profile for Vlijmen voor een voorbeeldje van mijn profiel. |
|
|||
|
|||
Runkeeper is erg mooi i.d.d.
Hoewel ik niet alles snap wat de topicstarter wil doen. In Runkeeper wordt i.i.g. erg veel bijgehouden en is dat allemaal online na te zien. |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf Runkeeper en dat kan je ook gebruiken voor het fietsen Of Racefietsen in dit geval.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Biological fiets houder | Vosjuh | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 30-04-11 12:59 |
Fiets navigatie Every Trail | giljom | iPhone Navigatie | 17 | 21-01-11 19:58 |
iPhone 3G(s) houder voor (race)fiets | PDAHazzard | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-08-09 00:32 |
|
|