//

2e agenda app

2e agenda app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! Ik ben opzoek naar een goed werkende 2e agenda app voor mijn iphone. Ik vind het namlijk handig om werk en prive gescheiden te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-10, 16:40
JoyStarr JoyStarr is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 14
Question 2e agenda app

Hi!

Ik ben opzoek naar een goed werkende 2e agenda app voor mijn iphone. Ik vind het namlijk handig om werk en prive gescheiden te houden in mijn telefoon zodat ik meteen kan zien dat ik op die dagen moet werken.

Ik gebruik momenteel Pocket Informant LITE. Deze vind ik niet zo overzichtelijk..

Heeft iemand tips?

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-10, 20:12
krieltje12 krieltje12 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 65
Standaard

Je kunt ook gewoon de agenda's gebruiken via gmail. dan kun je meerdere agenda's in de iphone agenda zetten, met kleurtjes. Wel eerst een gmail-account aanmaken. Is dat wellicht een optie voor je?
  #3  
Oud 14-03-10, 18:16
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Het is inderdaad een handig om een google account te maken, omdat voglens mij de meeste agenda apps syncen met google. Meerdere kleuren in de standaard agenda is mogelijk, maar die agenda is m.i. niet echt overzichtelijk bij veelvuldig gebruik. Zelf gebruik ik Pocket Informant, de volledige versie, en daar ben ik zeer tevreden over. (ik heb op dit moment 4 agenda's door elkaar lopen. Ik kan zo niet zeggen of de lite versie veel verschilt van de volledige versie....
  #4  
Oud 20-03-10, 09:21
winock's schermafbeelding
winock winock is offline
• iOS 6.1.6
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Saalfelden in Oostenrijk
Berichten: 47
Standaard

ik gebruik calengoo, ik ben er zeer tevreden over, ik heb wel de betaalde versie, je kan wel eens de gratis lite versie testen
  #5  
Oud 21-03-10, 17:26
SimoneB SimoneB is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik gebruik ook de volledige versie van Pocket Informant en dat bevalt me ook prima. Je kunt inderdaad meerdere agenda's aanmaken en er zelfs voor kiezen om er maar eentje te bekijken.
  #6  
Oud 24-03-10, 20:29
Deacon Deacon is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Hurdegaryp
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krieltje12 Bekijk bericht
Je kunt ook gewoon de agenda's gebruiken via gmail. dan kun je meerdere agenda's in de iphone agenda zetten, met kleurtjes. Wel eerst een gmail-account aanmaken. Is dat wellicht een optie voor je?
Hoe werkt dit dan, als ik vragen mag
  #7  
Oud 26-03-10, 23:28
krieltje12 krieltje12 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SimoneB Bekijk bericht
Ik gebruik ook de volledige versie van Pocket Informant en dat bevalt me ook prima. Je kunt inderdaad meerdere agenda's aanmaken en er zelfs voor kiezen om er maar eentje te bekijken.
Dat kan via gmail ook.

Het staat allemaal op het forum. Als eerste een gmailaccount aanmaken, je kunt ook al je mail via gmail ontvangen op je iphone. Vervolgens agenda's aanmaken, kleurtje geven (in iphone wel andere kleurtjes, maar wel verschillend per agenda). Hoe ik het er vervolgens opgekregen heb, weet ik niet precies meer. Is al een tijd geleden, maar moet je wel op het forum kunnen vinden.
Succes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste Agenda App hawknl iPhone Apps 115 02-02-13 19:22
Agenda app gezocht kvr iPhone Apps 3 13-10-10 08:08
Feestdagen in iPhone-agenda of app. ? Yves DB Desktop-applicaties 17 06-10-10 14:45
Agenda app MOL20K iPhone Apps 10 06-10-08 21:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:25.