Shift/Ploegen app gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er mensen die mij een goede shift/ploegen kalender app kunnen aanbevelen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Shift/Ploegen app gezocht
Zijn er mensen die mij een goede shift/ploegen kalender app kunnen aanbevelen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is iets dat ik ook wel zou willen weten. Op al mijn voorgaande devices ben ik hier naar op zoek geweest. In al die jaren bleek dat de agenda van de psion 3a het beste voldeed in dit geval. Tegenwoordig gebruik ik outlook welke ik dan weer synchroniseer met de iphone. Dit werkt eigenlijk prima, maar een aparte app zou mooi zijn.
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je precies met een shift / ploegen app?
|
|||
|
|||
Zoals dit Shiftkalender maar dan een app.
Momenteel heb ik "Work Shift Calendar", werkt wel maar is niet echt overzichtelijk. Ook moet je manueel elke shift ingeven per dag/maand. Het zou handiger zijn met een soort pattern ingave zoals bvb op shiftkalender.be |
|
|||
|
|||
d'r is wel een webapp Shiftkalender - Ploegenrooster online voor iPhone, PDA en smartphone
|
|
|||
|
|||
Via deze webapp kun je ook een rooster in ics formaat maken...deze kun je vervolgens weer importeren via google agenda. En de agenda kun je weer laten syncen met je Ifoon dmv Ical. Voor dat laatste staat een duidelijke tut hierop het forum. As easy as can be!
|
|
|||
|
|||
Dat zou inderdaad eens een interessante app zijn !
Iemand ervaring met deze? http://itunes.apple.com/us/app/kalen...446430830?mt=8 Laatst gewijzigd door goediman; 29-01-12 om 13:46. Reden: Uitbreiding bericht |
|
||||
|
||||
Kan prima in de gewone agenda, je kan elke dienst tot het oneindige laten herhalen om de zoveel dagen. icm lockinfo heb ik de diensten op lockscreen. Hoef je ook geen app op te starten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kasboek app. gezocht | Mosselman | iPhone Apps | 8 | 26-09-14 00:58 |
Agenda app gezocht | kvr | iPhone Apps | 3 | 13-10-10 08:08 |
App gezocht | KAY_W_BEE | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-08-10 15:04 |
App gezocht | Trax | Jailbreak apps en thema's | 3 | 01-09-08 15:12 |
|
|