Leuke achtergrond app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen. Ik heb vandaag een telefoon arm gekocht voor in de auto. Nu zoek ik een leuke app die ik dan op kan zetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Leuke achtergrond app
Dag mensen.
Ik heb vandaag een telefoon arm gekocht voor in de auto. Nu zoek ik een leuke app die ik dan op kan zetten zodat ik tijdens het autorijden af en toe eens naar iets grappigs kan kijken. Ik zoek een soort screensaver-achtigs iets. Iemand een ideetje ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gewoon winterboard gebruiken en een complete theme installeren...
|
|
|||
|
|||
wat voor telefoonarm heb je gekocht? ik ben benieuwd, dat lijkt me ook wel wat!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Navigon, dan rij je nog juist ook
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook de Navigon houder gekocht, echt een geweldig ding.
Zowel portret als landscape mode, ideaal. Dit i.c.m. mijn Parrot MKi 9200, dit werkt super! |
|
|||
|
|||
Is het niet handig om op de weg te letten i.p.v. naar je telefoon te kijken?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
// Gaan we bij deze weer on-topic?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
iKITT
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
538 iPad app op de achtergrond | martenvanurk | iPad Apps | 8 | 02-01-11 11:19 |
Achtergrond veranderen app | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 21-10-10 19:48 |
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone | laura87 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 01:29 |
|
|