Push Fix via Push Doctor Gratis discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor Push berichten ben ik afhankelijk van een Push Fix. Nu wil ik hiervoor niet betalen dus ben ik opzoek gegaan naar een alternatief. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Push Fix via Push Doctor Gratis
Voor Push berichten ben ik afhankelijk van een Push Fix. Nu wil ik hiervoor niet betalen dus ben ik opzoek gegaan naar een alternatief.
Nu ben ik op Push Doctor uitgekomen, is gratis maar kan er weinig over terug vinden op internet. Als ik de Source toevoegt en Push Doctor wil installeren staan er iets van 15 pakketten die de App nodig heeft om te kunnen draaien. Heeft iemand ervaring met Push Doctor? en is het te vertrouwen? Hier is de link Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op een iPhone 2g heb ik het toegepast, en inderdaad, het werkt. Een vriend van mij krijgt het niet aan de praat op zijn 2g. Maar dat kan aan hem liggen
|
|
|||
|
|||
Ik probeer nu al een aantal dagen eindelijk een certificaat te bemachtigen maar ik krijg nog steeds de sub error.
Edit: Zowaar ik dit opschrijf is het me gelukt het werkt Laatst gewijzigd door nickster46; 15-04-10 om 15:40. |
|
|||
|
|||
is het echt nodig om al die andere pakketen mee te installeren?
ben van het princiepe wat ik niet nodig heb en niet gebruik wil ik dan ook niet installeren |
|
|||
|
|||
Schijnbaar is het niet mogelijk om een certificaat te ontvangen voor Push Doctor. Is dit permanent?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In dezelfde directory van pushdocter vind je ook pushfix 1-2-3-4
Als je een van die gebruikt (1 werkt meestal) is je youtube weer werkend. Succes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push Fix | borgqueenx | iPhone algemeen | 84 | 25-10-10 17:14 |
iPhone: Push fix | Doblie | Jailbreak | 1 | 28-06-10 16:27 |
per ongeluk push fix verwijderd | mykey73 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 20-04-10 14:59 |
|
|