Kan niet kopen in de amerikaanse appstore? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een amerikaans itunes account aangemaakt en toen hier http://itunescode.nl/usaitunes.php (werkte goed) een giftcard van 10 dollar gekocht. Nu wil ik het spel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet kopen in de amerikaanse appstore?
Hallo ik heb een amerikaans itunes account aangemaakt en toen hier http://itunescode.nl/usaitunes.php (werkte goed) een giftcard van 10 dollar gekocht.
Nu wil ik het spel tony hawk kopen voor 9,99 dollar en dan staat er your remaining store credit is insuffient to complete this purchase Weet iemand wat ik fout doe? Alvast bedankt! (ik kon dit niet in andere topics vinden, sorry als ie dubbel is) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Grote kans dat je bij het registreren een plaats/state hebt gekozen waar ook belasting over de aankopen komt waardoor de aankoop net iets duurder wordt dan 9,99 dollar.
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen met App Store of App Store-applicaties, geen hulpvragen in de chat!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
amerikaans account
ik heb het probleem dat ik een amerikaans account heb geopend maar, nu ik een aankoop wil doen, mijn mastercard niet wordt geaccepteerd. Er wordt aangegeven dat ik alleen kan kopen met een US Card.
Is daar een oplossing voor? Werkt Visa wellicht wel dat iemand weet? Wie kan mij helpen? Dank! Met vriendelijek groeten, Angélique Driessens |
Labels |
amerikaans account, giftcard, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik kan de appstore account niet wijzigen! | Rubenn1992 | iPhone Apps | 18 | 24-01-15 18:26 |
Appstore; kan uw aanvraag niet voltooien, | Westwood | iPhone Apps | 0 | 26-12-10 17:36 |
Amerikaanse Appstore maar Belgische account (iPad) | GM1234 | iPad Apps | 3 | 20-04-10 23:41 |
Recensies Amerikaanse Appstore lezen | Rens100 | iPhone Apps | 0 | 09-03-10 09:23 |
Account Amerikaanse Appstore | Solari | Archief | 1 | 10-12-09 17:18 |
|
|