Photoshop menu's op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werk veel met photoshop CS4 maar omdat mijn laptopscherm al niet zo groot is (15 inch) erger ik me soms aan de grote menu's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Photoshop menu's op iPhone
Ik werk veel met photoshop CS4 maar omdat mijn laptopscherm al niet zo groot is (15 inch) erger ik me soms aan de grote menu's aan de linker en rechterkant van het scherm. Naast de laptop staat mijn iPod touch (2g jailbreak) in zijn dock dus ik vroeg me af of het mogelijk is om dit schermpje eens actief te gebruiken ook als ik achter mijn laptop zit.
Is het mogelijk om mijn Photoshop menu's op dat scherm weer te geven en dat ik dan dmv touch of de muis het als een soort extern scherm kan gebruiken? Ik gebruik windows 7 ultimate op een acer aspire 6530G de laptop is voorzien van bluetooth dus misschien dat hier iets mee mogelijk is? laptop en iPod zitten op hetzelfde Wi-Fi netwerk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone iconen openen met photoshop | sic139 | Unlock [archief] | 2 | 20-02-08 11:36 |
photoshop start op bij inpluggen iphone | Nikooos | Desktop-applicaties | 3 | 30-11-07 18:03 |
|
|