//

Privacy App Store?

Privacy App Store? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist heb ik, zonder er verder over na te denken, op mijn iPhone een recensie verzonden in de app store. Als ik dat via iTunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-10, 02:23
Marianne01 Marianne01 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 8
Standaard Privacy App Store?

Zojuist heb ik, zonder er verder over na te denken, op mijn iPhone een recensie verzonden in de app store. Als ik dat via iTunes doe kan ik zelf een naam opgeven, zodat ik anoniem blijf, maar nu heb ik alleen in moeten loggen met e-mailadres & wachtwoord. Weet iemand welke naam er straks onder mijn recensie komt te staan? Toont Apple mijn eigen naam of mijn e-mailadres?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-10, 08:31
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Apple toont je naam, verder zie je niets....
  #3  
Oud 15-04-10, 08:40
bassabbas bassabbas is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 33
Standaard

Ik neem aan dat apple nooit je emailadres zal weergeven, dat mogen ze niet eens... Dus het zal wel je voornaam ofzo worden. Kan je dat zelf niet even controleren in de app store?
  #4  
Oud 15-04-10, 14:01
Marianne01 Marianne01 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 8
Standaard

Uiteraard kan ik dat zelf wel controleren, maar ik hoopte dat, als iemand had geschreven dat daadwerkelijk mijn volledige naam zou worden getoond, ik voor die tijd nog actie had kunnen ondernemen: bv. mijn naam veranderen in mijn Apple-account. Achteraf blijkt dat er een cijfer- en lettercombinatie getoond wordt, dus geen naam of e-mailadres. Bedankt voor jullie reacties!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.