Wordt het bewaard? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik nou een nieuwe iphone koop, is het dan mogelijk om al mij. Savegames van spellen over te zetten naar de nieuwe iphone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wordt het bewaard?
Als ik nou een nieuwe iphone koop, is het dan mogelijk om al mij. Savegames van spellen over te zetten naar de nieuwe iphone?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ligt er aan welke games, er zijn een aantal games waaronder We rule en Imobster die met een online account werken.Deze slaan je progressie ook online op.
Echter zal dit niet met alle spellen mogelijk zijn. Welke wil je omzetten? |
|
|||
|
|||
The sims 3 en football manager? Is het niet zo dat itunes een kopie automatisch bewaard van ook je savegames?
|
|
||||
|
||||
Als je een reservekopie maakt en die terugzet op je iPhone worden al je savegames bewaard
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone wordt weggezet eind van het jaar | ankid | iPhone algemeen | 43 | 01-10-10 01:37 |
Waar wordt data van apps bewaard? | albertvanderiet | iPhone Apps | 1 | 01-08-10 13:28 |
Hoe lang wordt Visual Voicemail bewaard? | Buur | Odido (T-Mobile) | 20 | 20-01-10 14:27 |
SMS wordt niet bewaard | memyself71 | iPhone algemeen | 0 | 22-09-09 21:49 |
Wi-Fi wachtwoord wordt niet bewaard. | peterlbk | Wi-Fi | 4 | 14-02-08 00:40 |
|
|