Opera/Flash discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Als ik nu Opera op mijn iPhone zet kan ik dan wel flash sites bezoeken? Ik hoor graag, T...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opera/Flash
Hoi,
Als ik nu Opera op mijn iPhone zet kan ik dan wel flash sites bezoeken? Ik hoor graag, T |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee dat is niet mogelijk.
|
|||
|
|||
Is en blijft toch een enorm manco van Apple helaas.....
Dank voor je antwoord. |
|
||||
|
||||
Ligt niet aan Apple. Moet Adobe maar eens wat fatsoenlijks gaan maken. En we gaan toch over op HTML5
|
|
|||
|
|||
idd, ik heb nog geen enkele telefoon vast gehad waar flash op stond
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar sluit ik me volledig bij aan. Het is ook niet raar; de iphone (hardware) decoder is vrij beperkt, en de HTML5 specs zijn ook nog niet echt 'af' voor publiek gebruik. |
|
||||
|
||||
Opera vindt ik trouwens tot nu toe wel beter dan Safari voor op de iphone. Alles laad echt een stuk sneller. Ook browsen door verschillende tabs is nu een stuk overzichtelijker. Het enige wat nog een probleem is dat sommige website verkeerd weergeven worden, maar dat komt vaak door de website zelf. Of dat je soms onnodig inzoomed.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
reservering louvre / opera | jvp | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 18-07-10 19:01 |
Opera Mini nu beschikbaar | Ravenge | Archief | 1 | 13-04-10 08:00 |
|
|