//

Balk bovenin springboard verdwijnt na afsluiten app

Balk bovenin springboard verdwijnt na afsluiten app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds gisteren verdwijnt steeds als ik een app afsluit, mijn balkje bovenin mijn IPhone, daar waar batterij percentage, provider, tijd, enz staat. Elke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-10, 00:37
nakkie1983 nakkie1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 28
Question Balk bovenin springboard verdwijnt na afsluiten app

Hallo allemaal,

Sinds gisteren verdwijnt steeds als ik een app afsluit, mijn balkje bovenin mijn IPhone, daar waar batterij percentage, provider, tijd, enz staat.
Elke keer als ik mijn telefoon ontgrendel, staat die er weer, maar zodra ik naar bijvoorbeeld hyves ga en hyves afsluit, is het weer weg. dan moet ik eerst vergrendelen en ontgrendelen voordat hij er weer staat. Dit is trouwens niet het geval als ik een programma gebruik dat standaard op de IPhone staat zoals "klok" of "ipod".

Ik had MakeItMine geinstalleerd via Cydia en dacht dat het daardoor kwam. Die heb ik verwijderd en voor de zekerheid mijn telefoon opnieuw opgestart, maar het probleem blijft bestaan. Ook bij SBsettings heb ik gezocht, maar kan niet vinden waar het aan ligt.


Iemand een idee????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-10, 18:10
nakkie1983 nakkie1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 28
Standaard

Woehoe!!!! heb het zelf gevonden. Ik heb echt van alles geprobeerd, maar het bleek een instelling te zijn bij winterboard. daar had ik "solid statusbar" aangevinkt. dit moet dus niet!

Was net een lijstje aan het maken wat ik er allemaal op had staan en welke instellingen ik had, want ik wilde hem al gaan herstellen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: app verdwijnt ? defere iTunes 7 23-03-11 21:53
SMS app verdwijnt pxs iPhone Apps 1 11-11-10 19:09
bovenste balk verdwijnt na indrukken knop voorop iphone bresbres iPhone algemeen 1 28-01-10 19:55
Boven Balk verdwijnt WeirdMano Archief 2 27-06-09 19:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:46.