App store overeenkomst accepteren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wou vanmorgen een applicatie installeren via de app store maar nu zegt hij dat ik de nieuwe overeenkomst moet accepteren. Als ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store overeenkomst accepteren
Hallo,
Ik wou vanmorgen een applicatie installeren via de app store maar nu zegt hij dat ik de nieuwe overeenkomst moet accepteren. Als ik dat doe krijg ik het onderstaande scherm: Ik heb opnieuw opgestart en mijn cookies verwijderd en niets helpt. Mijn cookies staan wel degelijk aan, tenminste dat geeft hij aan bij instellingen. Ik heb iPhone OS4 Beta 1 al een tijdje en nooit problemen hier mee gehad. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb zojuist ook de voorwaarden opnieuw moeten accepteren, maar met OS4 Beta 4 geen problemen...
|
|
|||
|
|||
Hmm vreemd. Op mijn iPhone heeft hij het de hele dag niet gedaan. Toen maar in iTunes op de pc gedaan. Daar geaccepteerd en toen in de app store gedownload via de iPhone. Dat werkte perfect.
|
|
||||
|
||||
Ik had net hetzelfde probleem. Moest ook via iTunes op mijn mac accepteren en dan kon ik verder. Op de iPhone lukte het niet, wat ik ook probeerde. (OS4 beta 4)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Nieuwe licentie overeenkomst (apps) iTunes store | joopgij | iTunes | 7 | 11-09-08 04:51 |
Mail.app en Exchange wil wachtwoord niet accepteren | royster | iPhone Apps | 1 | 27-07-08 13:51 |
|
|