Sterrenkijken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar een app waarmee je kan zien welke sterren er boven je hangen. Hier moet je op je scherm kijken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sterrenkijken
Hallo,
Ik ben op zoek naar een app waarmee je kan zien welke sterren er boven je hangen. Hier moet je op je scherm kijken naar de desbetreffende ster en dat er dan op je scherm een naam bij komt te staan. Weet iemand of deze er is? Op android is hij er zoiezo, maar of hij in de Apple AppStore is? Met vriendelijke groet, Duprezz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Ik ben op zoek naar een app waarmee je kan zien welke sterren er boven je hangen. Hier moet je op je scherm kijken naar de desbetreffende ster en dat er dan op je scherm een naam bij komt te staan. Weet iemand of deze er is? Op android is hij er zoiezo, maar of hij in de Apple AppStore is? Wat ik kan vinden is 'Star Walk'. |
|
|||
|
|||
Probeer SkyVoyager eens
|
|
|||
|
|||
Starwalker. Werkt echt super. Richten op de sterren en je weet waar je naar kijkt.
|
|
|||
|
|||
distant suns of skyvoyager, alletwee heel goed envooral de laatste is erg uitgebreid. Erg gemakkelijk en gratis is planeten, maar die moet je wel zelf op de goede windriching richten...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|