GTD in Pocket Informant, taken-inbox beheren via desktop discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen week heb ik "Getting Things Done" gelezen van David Allen. Prachtig boek, en daar wil ik nu mee aan de slag. Ik heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GTD in Pocket Informant, taken-inbox beheren via desktop
Afgelopen week heb ik "Getting Things Done" gelezen van David Allen. Prachtig boek, en daar wil ik nu mee aan de slag.
Ik heb een aantal todo-applicaties hiervoor bekeken. Pocket Informant lijkt voor mij de beste door de integratie met de agenda. Daarnaast wordt PI nog interessanter door synchronisatie met Exchange vanaf OS 4.0. Om snel mijn (taken-)inbox te beheren verwacht ik dat ik deze vooral ga onderverdelen op de computer (contexten ed). Hebben jullie een tip via welke programma/website dit het makkelijkste/beste gaat (RTM/OmniFocus/Toodledo/Outlook/...)? Ik heb overigens geen Mac, dus het zal via Windows moeten... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
PI synchroniseert de taken met toodledo....
|
|
|||
|
|||
Dat lijkt me inderdaad een mooie oplossing. Maar is dit ook de beste voor zover je weet? Is het werken met Outlook ook mogelijk (kent Outlook uberhaupt voldoende opties voor GTD?)
|
|
|||
|
|||
Met de overige mogelijkheden die je noemt heb ik geen ervaring, als het gaat om taken. Aangezien jij aangaf dat je PI een goede kans gaf maar nog niet wistwat je voor taken wilde gebruiken....
Overigens gebruik ik GTD zelf niet, ik vind het alleen wel makkelijk om dingen die ik echt moet doen iedere dag als herinnering weer voor mijn neus te krijgen. |
|
|||
|
|||
Ik ben op jouw aanraden begonnen met Toodledo/PI. Werkt erg goed moet ik zeggen. Bedankt voor de tip!
|
Labels |
desktop, gtd, pocket informant, windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pocket Informant set-up | denman80 | iPhone Apps | 7 | 26-03-11 19:32 |
Pocket Informant of Calengoo | mark61 | iPhone Apps | 7 | 02-02-11 11:47 |
pocket informant agenda's synchroniseren | pega1966 | iTunes | 0 | 16-11-10 17:32 |
Pocket Informant | fotar | iTunes | 0 | 20-06-09 13:05 |
Pocket Informant reviews? | Trinity | iPhone Apps | 7 | 24-04-09 17:54 |
|
|