Smartsync discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Smartsync is een programma waarmee je de contactpersonen die op je iPhone staan kunt syncen met je Facebookvrienden. Zo zijn alle gegevens up to date ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Smartsync
Smartsync is een programma waarmee je de contactpersonen die op je iPhone staan kunt syncen met je Facebookvrienden. Zo zijn alle gegevens up to date en zie je ook hun foto (van Facebook) op je iPhone als ze bellen.
Ik vind het een top app! http://itunes.apple.com/us/app/smart...340787494?mt=8 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik dacht dat mijn iphone automatisch gegevens van fb haalde sedert een update niet lang geleden?
wat is het verschil dan? |
|
|||
|
|||
Na mijn weten heeft os 3.1.3 geen integratie met Facebook Gé vergist. U daarmee met webos van palm
|
|
||||
|
||||
Ga je nou voor al je apps een nieuw topic openen????
|
|||
|
|||
Nee alleen maar de toffe waar de meeste its meezijn
Dees is gwn echt handig zo moet ik niet van iedereen een foto gaan zoeken en de meeste wiste eens ni dat het bestond |
|
||||
|
||||
Ach, het is jouw feestje...
Al moet ik wel zeggen dat ik je posts eerst 4 keer moet lezen alvorens ik ze begrijp. Laatst gewijzigd door Chrisl; 09-06-10 om 14:52. |
|
||||
|
||||
En omdat je een iPhone te koop wil aanbieden heb ik de indruk ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|