Music stream app? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik weet niet of het bestaat dus daarom vraag ik het hier even. Ik ben dus opzoek naar een app die de muziek die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Music stream app?
Hallo, ik weet niet of het bestaat dus daarom vraag ik het hier even.
Ik ben dus opzoek naar een app die de muziek die in mijn windows mappen staat kan streamen naar mijn iphone (over Wi-Fi (thuis)). Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon spotify of grooveshark downloaden.. onbeperkt muziek voor 10 euro per maand (spotify) en 3 euro per maand (grooveshark). Kun je het overal als je bereik hebt streamen... Spotify is beter als grooveshark maar daar betaal je ook voor.. en grooveshark is alleen voor jailbreak beschikbaar.
Heb zelf toen spotify in nederland kwam me meteen aangemeld en geprobeerd.. Gebruik het nu 99% van de tijd.. Ideaal programma Niet helemaal wat je zoekt maar misschien heb je er wat aan |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Grooveshark dan?
Je kan het gratis uitproberen, 2 weken lang en max 40 liedjes ofzo? Kun je via de cydia store gratis downloaden.. |
|
|||
|
|||
1 perfecte keuze: subsonic + de bijhorende apps Subsonic » Free Music Streamer
Doet precies wat je wil |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Music picker in de app | thymo9 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 07-05-11 13:09 |
Music studio app | RWK | iPhone Apps | 0 | 16-03-11 21:39 |
Music voor App / Games | OtraVezSD | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 12-01-10 17:25 |
A2DP music stream uitschakelen | demasterbaas | Muziek, foto & video | 0 | 21-08-09 19:52 |
Music app | Jelle Ages | iPhone Apps | 3 | 23-06-09 17:58 |
|
|