Applicatie op gelimiteerd aantal iPhones? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is mij bekend dat je op maximaal 5 computers een iTunes/App Store account kan hebben. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Applicatie op gelimiteerd aantal iPhones?
Het is mij bekend dat je op maximaal 5 computers een iTunes/App Store account kan hebben.
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat je een applicatie op een maximaal aantal iPhones mag/kunt installeren. Binnenkort verwacht ik mijn (6e) iPhone 4. Concrete vragen: 1. Klopt het dat het aantal installaties van één applicatie op iPhones gelimiteerd is? 2. Zo ja, hoe 'vertel' ik iTunes één van de iPhones te verwijderen. Als vraag 1 ontkennend wordt beantwoord is er natuurlijk niets aan de hand. Dank voor jullie reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan niemand mij verder helpen?
|
|
|||
|
|||
1: zover ik weet niet, ik heb een app op iets van 10 iphones gezet en geen problemen.
2: nvt. (Off-topic: al je 6de iphone ? ) |
|
|||
|
|||
Misschien zit het antwoord hier:
Betaalde applicaties op meerdere iPhones installeren - iPhone - iPhoneclub.nl kijk even bij iPhone-tips-->iTunes-->Betaalde app. op meerdere iPhones installeren. Laatst gewijzigd door WDS001; 21-06-10 om 13:52. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
@Haxtro:
Thx, en yep 2x 2G, daarna 3G (+2x nieuwe ivm 'reparatie') over 2 weken iPhone 4 32 GB @NaviPhone: Thx, had uitgebreid gezocht maar het artikel niet (zelf) gevonden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aantal vragen. | IceFollow | Jailbreak apps en thema's | 0 | 05-05-11 16:23 |
Aantal iPhones op 1 iTunes | desmodus | iPhone Apps | 0 | 21-06-10 12:48 |
Applicatie op meerdere Iphones | Oraan | iPhone Apps | 26 | 26-08-09 19:24 |
Aantal iphones in Nederland | tomzev | Chat en geruchten | 7 | 19-12-08 01:03 |
|
|