iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   iBooks voor iPhone en iPod touch verschenen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/62103-ibooks-voor-iphone-ipod-touch-verschenen.html)

Msim 04-10-10 20:44

iBooks, alleen gratis boeken !
 
Hallo beste lezer,

Als ik de 'winkel' wil bereiken dan krijg ik uitsluitend gratis boeken aangeboden. Ik heb een i-tunes account en deze functioneert daar ik aps zonder problemen kan aanschaffen.

Ik heb iBooks verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet het beoogde effect gegeven.

Bij aanschaf van de iPad was de Ap iBooks al aanwezig en functioneerde het prima. Later is op een of andere wijze iets veranderd en kan ik de commerciële sectie niet meer benaderen.

Wie helpt of heeft een suggestie?

Groet,
Simon

ProMac 04-10-10 21:23

Dat probleem heb ik ook...

jap74 05-10-10 07:33

Volgens mij zijn in de nl iTunes store alleen maan gratis boeken te zien. Als je inlogt met een US account, zou je wel de commerciele site moeten zien.

ridsel 05-10-10 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Barney1 (Bericht 569744)
Hoi Sniekel

Als je van strips houdt echt waanzinnig ik lees Suske en Wiskes , Lucky Luke, Asterix alles staat erop en dan uitpakken en via een top programmaatje genaamd comicbook zet je ze over.

Echt kwaliteit

Gr

Waar dowload je die dan? En via comic moet je ze dan in iBook zetten?
Kan je wat meer info geven?

Barney1 05-10-10 18:21

Hoi

Comicbook kun je via de app store downloaden. dan ga je naar ftd en bij de img tik je gewoon de gewenste stripnamen in bv Lucky Luke of asterix etc etc dan pak je ze uit en de map kun je dan via comicbook toevoegen dit gaat via itunes.

het is vrij simpel op ftd is iemand die bijna 600gb aan gescand materiaal heeft staan daar vind je alles door simpel de naam in ftd te tikken.


op de ipad is dit gewoonweg briljant.
gr

eoosie344 12-10-10 20:56

Misschien een beetje laat, maar ik gebruik STANZA dan heb je iBooks niet meer nodig!!

Gr. Erwin

funflyer 13-10-10 22:39

gewoon op internet tijdschriften(pdf) en boeken(epub) downloaden en via iTunes toevoegen. Komen vanzelf in iBook

Rat-72 14-11-10 11:33

Hallo ik heb een vraagje , Mijn vrouw heeft een boek uitgegeven is er iemand die weet hoe ik deze kan aanbieden in Itunes ...?

Mvg Harm

XIII 14-11-10 23:30

Haar uitgever (of een relatie daarvan) misschien?

Of is het boek in eigen beheer uitgegeven?

Rat-72 15-11-10 00:00

Nee wel via een uitgever ... Ga bij hem aan kloppen eens zien wat hij er van vind..
Tnx

remundo7000 15-11-10 01:05

In oktober stond dit op de site: Voorlopig geen commerciële Nederlandstalige boeken in iBooks - iPhone - iPhoneclub.nl

Misschien is Apple nog niet toe aan Nederlandstalige boeken?

Timmeh_ 15-11-10 12:58

// Discussies samengevoegd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:02.