iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   iBooks voor iPhone en iPod touch verschenen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/62103-ibooks-voor-iphone-ipod-touch-verschenen.html)

dododedodonl 22-06-10 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo85 (Bericht 472103)
Zou het feit dat jij niet kan syncen en wij (ik en bluevoice) wel, te maken kunnen hebben met het feit dat wij een iPhone 3G hebben en jij een iPod touch?

Ik heb het al werkend ;) Zat ergens anders dat foutje...

Uitleg hoe op te lossen: https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml#post471320

Brum 22-06-10 23:15

Ik kan mijn pdfs uit mail niet toevoegen aan ibooks.
Sinds iOS4 wordt een PDF meteen getoond in plaats van bijlage. Ik kan kort en lang klikken maar kan alleen kopiëren of "afbeelding" bewaren.
Nooit toevoegen aan iBooks. Wat doe ik vaud? :-)

dododedodonl 22-06-10 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brum (Bericht 472306)
Ik kan mijn pdfs uit mail niet toevoegen aan ibooks.
Sinds iOS4 wordt een PDF meteen getoond in plaats van bijlage. Ik kan kort en lang klikken maar kan alleen kopiëren of "afbeelding" bewaren.
Nooit toevoegen aan iBooks. Wat doe ik vaud? :-)

Ik kan hem gewoon in iBooks openen. Ik krijg hem niet direct te zien. Ik moet wel op download klikken en daarna krijg ik het te zien, net zoals voorheen. Maar nu staat er rechtsboven toch echt "Open met iBooks"...

Brum 22-06-10 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dododedodonl (Bericht 472321)
Ik kan hem gewoon in iBooks openen. Ik krijg hem niet direct te zien. Ik moet wel op download klikken en daarna krijg ik het te zien, net zoals voorheen. Maar nu staat er rechtsboven toch echt "Open met iBooks"...

Nope.
Nergens iBooks.
Iemand ???

(toch dank)

randyvdmeer 23-06-10 03:01

Ik heb hetzelfde probleem hier... Kan ook niets meer met iBooks dan staren naar de lege boekenplanken! :confused:

randyvdmeer 23-06-10 03:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dododedodonl (Bericht 471320)
Ik heb even geprobeerd om dit probleem op te lossen en het is me gelukt...

1. Heb OpenSSH en weet hoe het te gebruiken...
2. SSH naar /var/mobile/Applications
3. Hier zie je een lijst staan met allemaal mappen, een van deze mappen zit iBooks
4. Zoek even in welke (wees creatief ^^)
5. Kopieer ALLEEN iBooks.app (ong. 16,8 MB) naar /Applications/ (LET OP: dus zonder /var/mobile ervoor!!!) (Kopieer niet al die andere dingen die eromheen staan)
6. Zorg dat de rechten (chmod) 775 zijn!!!
7. Respring
8. iBooks moet er als het goed is nu tussen staan, ook zou hij nu moeten werken zoals het zou moeten...

Ik moest bij stap 5 eerst naar mijn mac kopiëren en vervolgens weer uploaden naar de goede locatie. Ik gebruik Cyberduck... Ik weet niet of dit met alle applicaties geldt...

Je kunt iBooks nu wel niet verwijderen (door de icons te laten jiggelen en dan met kruisje) omdat ze in een beveiligde applications map staan ...

Zal er voor dit probleem binnenkort een update komen...?! :eek:

Geno 23-06-10 03:55

MuscleNerd twitterde net:

For anyone who saw iBooks problems after redsn0w beta, try the latest one (see update #2 at Dev-Team Blog - all four one! )
Twitter / MuscleNerd: For anyone who saw iBooks ...

#2: There’s a new redsn0w beta (links were changed above) that should fix any iBooks problems people were seeing. Just run this new version 0.9.5b5-4 and deselect Cydia (you don’t want to reinstall Cydia over itself).
Dev-Team Blog - all four one!

Geno 23-06-10 09:56

Zo juist twitterde iphone dev team het volgende:

PwnageTool 4.01 released (fixes iBooks issues) - blog post updated - Dev-Team Blog - foursome news

kaihard 23-06-10 13:17

Ik zag het ook staan. Meteen even proberen

kaihard 23-06-10 14:18

Mooi, nu doet ie het

linda_menkhorst 27-06-10 19:35

PDF op ibook
 
Bug? In iBooks, bij het lezen in portrait stand van een PDF kan ik wel op van alles doorklikken, maar landscape zijn mijn items niet klikbaar.

pjottervmr 28-06-10 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dododedodonl (Bericht 472321)
Ik kan hem gewoon in iBooks openen. Ik krijg hem niet direct te zien. Ik moet wel op download klikken en daarna krijg ik het te zien, net zoals voorheen. Maar nu staat er rechtsboven toch echt "Open met iBooks"...

Bij mij niets helemaal niets. Heb alles geupdate, ibooks opnieuw geinstalleerd,
Na downloaden van het pdf bestand nergens een button of knop met open in ibooks.
(3Gs32 laatste itunes,IOs4, nieuwe ibook)

Mereltje 29-06-10 10:44

Waar zijn er uberhaupt boeken te vinden voor ibooks? Want alleen maar Winnie the pooh lezen word ik zat..

bluevoice 29-06-10 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mereltje (Bericht 478797)
Waar zijn er uberhaupt boeken te vinden voor ibooks? Want alleen maar Winnie the pooh lezen word ik zat..

Huh? In de iBook Store misschien?

floa1512 30-06-10 06:58

Hoi luitjes , ik heb iBook op mijn 3G ios 4 staan en probeerde een gratis boek in de iBook app te downloaden maar dat lukt niet. Ik zie een boek dat aan het downloaden is , en heb hem de hele nacht laten downloaden en vanmorgen was het nog steeds aan het downloaden. Lukt niet dus. Iemand een tip hoe dat moet of doe ik iets verkeert ?

bluevoice 30-06-10 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 (Bericht 479492)
Hoi luitjes , ik heb iBook op mijn 3G ios 4 staan en probeerde een gratis boek in de iBook app te downloaden maar dat lukt niet. Ik zie een boek dat aan het downloaden is , en heb hem de hele nacht laten downloaden en vanmorgen was het nog steeds aan het downloaden. Lukt niet dus. Iemand een tip hoe dat moet of doe ik iets verkeert ?

Ten eerste: graag je profiel updaten omdat er bij je profiel staat dat je nog steeds fw 3.1.2 draait.

De problemen zijn opgelost met de nieuwe jailbreak van redsn0w, de nieuwste beta. Opnieuw jailbreaken dan maar...

McNessie 04-07-10 14:37

Waarom zie ik alleen maar oude klassiekers van project Gutenberg en geen normale (moderne) boeken?

boobsession 04-07-10 17:28

dat vraag ik me ook af! de nieuwste boeken en gidsen had ik er wel in verwacht. Komt dit nog of zie ik iets over het hoofd?

francebramie 24-07-10 14:25

Geen boeken in iBooks
 
Ik heb een paar boeken in m'n iTunes bibliotheek staan, en heb ze gesynchroniseerd naar m'n iphone 3G. Ze staan erop want met iFunbox zie ik ze gewoon staan. Alleen ze staan niet in iBooks...

Waar ligt dit aan?

francebramie 25-07-10 14:33

Heeft niemand een idee?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:09.