Mobile Fotos discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de update naar IOS4 kon ik gemaakte foto's gewoon uploaden met Mobile Fotos naar Flickr. De gemaakte datum,a lsook de locatie werden mooi meegenomen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mobile Fotos
Voor de update naar IOS4 kon ik gemaakte foto's gewoon uploaden met Mobile Fotos naar Flickr. De gemaakte datum,a lsook de locatie werden mooi meegenomen en kon je gebruiken in andere programmla's, zoals GPSed, etc....
Nu, na de update is de datum aanmaak foto = aan de datum en uur van uploaden naar Flickr, en de locatie is deze waar je op dat ogenblik bent. Heeft iemand andfers hetzelfde probleem ? Is er een oplossing voor ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan iemand eens volgende test doen:
1. Maak foto, locatievoorzieningen op 2. Wacht even, kwestie van verschil in upload en tijd genomen foto te hebben 3. Uploaden naar flickr met Mobile Foto's Vraag: kijk even naar datum en uur foto en zelfde voor upload Ik krijg zelfs foto's die ik maanden geleden gemaakt heb met 2 dezelfde uren/data Doe ik iets verkeerd dat ik vergeten ben? Als dit is opgelost ben ik al iets verder. Trouwens met flickit zelfde probleem. Wie helpt mij? |
|
||||
|
||||
Niemand die problemen heeft met de geotag en data?
|
|
||||
|
||||
This photo was taken 51 seconds ago using an Apple iPhone.
Hmmm, dat was meer dan 3u geleden. Zit dus wel degelijk een foutje in dan ... |
|
||||
|
||||
Klopt, he, maar het is bij alle uploadprogramma's richting FlickR.
Niemand een idee wat er verkeerd is, mogelijks iets in de instellingen ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fotos opslaan | edje0508 | iPhone algemeen | 0 | 13-08-10 21:19 |
Fotos | pieterwillems | Archief | 5 | 24-03-09 19:17 |
fotos onvindbaar | Iknietsnap | iPhone algemeen | 1 | 15-11-08 15:58 |
Fotos mailen | kingkitesurf | iPhone algemeen | 2 | 03-10-08 14:14 |
Foto: Fotos scrollen | Soeki | Muziek, foto & video | 1 | 16-04-08 11:59 |
|
|